آغاز رزمایش سراسری رهروان شهدا در مازندران

در راستای کنگره ملی شهدای مازندران انجام شد؛

به گزارش بصیرنیوز، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس و در راستای دومین کنگره ملی شهدای سرافراز دیار علویان، رزمایش سراسری رهروان شهدا با رمز یا امیر المومنین علیه‌السلام آغاز شد.

در طی این رزمایش تا پایان هفته دفاع مقدس از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مازندران تجلیل و قدردانی شد و تابلوفرش‌های منقش به چهره شهدا به خانواده‌هایشان اهدا خواهد شد.

در همین راستا نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و فرمانده سپاه کربلا با خانواده‌های معظم شهیدان حسینی آزاد، شهید مجتبی لطفی و همچنین جانباز سرافراز قطع نخاع حسین حیدری دیدار و از صبر و مجاهدت‌های آنان قدردانی کردند.

استاندار مازندران در این دیدار گفت: حضور در جمع شهدا و خانواده‌های آن‌ها برای همه ما فرصت درس‌آموزی از مکتب ایثار است و باید راه این شهدای گرانقدر را ادمه دهیم.

یوسف نوری با اعلام اینکه کشور ما به برکت انقلاب اسلامی در مسیر توسعه قرار دارد تصریح کرد: جوانان مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود به نمایش گذاشتند و امروز همه مسئولان باید با خدمت‌رسانی صادقانه به مردم قدرشناس زحمت‌های آن‌ها باشند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ همه ما محسوب می‌شوند و وظیفه داریم به طور مستمر در محضر مبارک این عزیزان حضور یابیم.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا