مدیر امور توزیع برق فریدونکنار:

خاموشی برق همچنان به‌دلیل کمبود است/ملاحظات امنیتی علت عدم اطلاع‌رسانی

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار با اشاره به اینکه خاموشی‌ها همچنان به‌دليل کمبود برق است خاطرنشان کرد: ملاحظات امنیتی علت عدم اطلاع‌رسانی است.

به گزارش بصیرنیوز، مهدی مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص علت قطعی برق این روزها باتوجه به کاهش دمای هوا و مصرف پایین مشترکان، اظهارکرد: بنابر اعلام شرکت توانیر همچنان مشکل کمبود برق در کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه به استان اعلام می‌شود که این میزان باید خاموشی داشته باشید تا این کمبودها رفع شود.

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار درخصوص علت عدم اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها گفت: باتوجه به ملاحظات امنیتی که وجود دارد از اعلام زمانبندی خاموشی‌ها معذوریت داریم.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا در ساعات شب برق مشترکان قطع می‌شود؟ توضیح داد: در این روزها ساعت ۱۷ تا ۲۱ پیک مصرف می‌باشد که به اجبار در این ساعات شاهد خاموشی برق در برخی مناطق هستیم.

وی یادآورشد: یکی از طرح‌های توانیر مدیریت بار بوده که با خاموشی صنایع انجام می‌شد که این طرح تا اول مهر ادامه داشت و از آن تاریخ به بعد بقیه خاموشی برای مصارف خانگی و تجاری خواهد بود.

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار افزود: این خاموشی‌ها با برنامه کشوری انجام می‌شود و ارتباطی به دمای هوای شمال ندارد بلکه تا میزان مصرف برق کل کشور بالا باشد این خاموشی‌ها ادامه خواهد داشت.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در فصل تابستان به دلیل اینکه فیدرهای بیشتری قطع می‌شد خاموشی شبانه برای فریدونکنار کمتر بود اما الان به دلیل اینکه فیدرهای کمتری قطع می‌شود فریدونکنار نیز در برنامه خاموشی شبانه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا