امام جمعه فریدونکنار:

گزارش برخی دستگاه‌ها از فعالیت در محله اسدی توخالی است/تضعیف روحیه مقاومت هدف مهم رژیم صهیونیستی از ترور سید حسن نصرالله

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه گزارش برخی دستگاه‌ها از فعالیت در محله اسدی توخالی است، اظهارکرد: مهمترین هدف رژیم صهیونیستی از ترور سید حسن نصرالله تضعیف روحیه مقاومت است.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی که بند اول این جلسه درخصوص پیگیری مشکلات محله اسدی بود، اظهارکرد: درحالی که گزارش عملکرد زیادی از فعالیت دستگاه‌ها برای محله اسدی داریم اما وقتی به این محله می‌رویم همه چیز تعطیل است و این نشان دهنده گزارش‌های خالی است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز این محله روحانی مستقر ندارد که باید این مسائل برطرف شود چراکه روحانی فعال می‌تواند اثر زیادی داشته باشد.

امام جمعه فریدونکنار به دبیر شورای فرهنگ عمومی دستور داد: به گزارشات دستگاه‌ها نباید اکتفا کرد بلکه با حضور میدانی این گزارشات باید صحتسنجی شود.

تقی‌پور با بیان اینکه مسئولان نباید خوابشان ببرد، تصریح کرد: اگر کار فرهنگی و پیگیری انجام شود ما می‌توانیم شاهد تحولات خوبی در محلات باشیم.

وی با قدردانی از مسئولان شهری گفت: در آب‌گرفتگی که به دلیل بارندگی زیاد در شهر رخ داد آقای شهردار و شورای شهر بسیار خوب عمل کردند و توانستد به‌سرعت مشکل را برطرف کنند.

امام جمعه فریدونکنار درخصوص بند دوم جلسه که برای گرامی‌داشت روز مازندران بوده، یادآورشد: این روز افتخار علویان است و باتوجه به اینکه به روز مازندران نپرداختیم، نکوداشت برخی ایام را به ما تحمیل کردند.

وی تاکید کرد: گرامی‌داشت مازندران اگر به غذا و خوراکی خلاصه شود به انحراف کشیده می‌شود.

تقی‌پور افزود: مسئولان مربوطه تلاش کنند تا برای گرامی‌داشت این روز برنامه‌های فرهنگی و هنری خوبی تدارک ببینند.

امام جمعه فریدونکنار درخصوص بند سوم این جلسه که مربوط به شهادت سید حسن نصرالله بود، اظهارکرد: رژیم صهیونیستی با شهادت سران مقاومت به‌دنبال ایجاد رعب و وحشت است.

وی خاطرنشان کرد: یهود دارای ویژگی‌های برتری‌جویی و سلطه‌جویی است که پیامبر اکرم(ص) حتی می‌فرماید هیچ کس مانند یهود مرا اذیت نکرده است.

تقی‌پور با بیان اینکه یکی از اهداف رژیم صهیونیستی از این ترورها تضعیف روحیه علاقمندان به جبهه مقاومت است، تصریح کرد: برای اینکه روحیه ما آسیب نبیند باید مراسمی سوگمندانه در عین حال شجاعانه برگزار کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه مصوب شد اجتماع بزرگ مردمی پاسداشت شهدای عزیز مقاومت، سید حسن نصرالله و همرزمان شهید ایشان و محکومیت جنایات رژیم متوحش صهیونیستی، فردا (دوشنبه) ۹ مهر از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در میدان درنا برگزار شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا