رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد:

مازندران دارای رتبه کشوری در جذب خیرین و موسسات خیریه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد: استان مازندران در زمینه خیرین و موسسات خیریه دارای رتبه در کشور بوده و پیشتاز است.

به گزارش بصیرنیوز، نخستین همایش نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه و تشکل های مردمی مازندران با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، نوری استاندار مازندران، حجت‌الاسلام تقی‌پور امام جمعه فریدونکنار، میررمضانی فرماندار فریدونکنار و جمعی از مسئولان استانی و ائمه جمعه شهرستان‌ها در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این همایش اظهارکرد: استان مازندران در زمینه خیرین و موسسات خیریه دارای رتبه در کشور بوده و پیشتاز است.

وی با قدردانی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس به دلیل حمایت‌های خوبی که از کمیته امداد دارند، خاطرنشان کرد: آقای دکتر بابایی کارنامی و خانم دکتر زمانی از نمایندگانی هستند که در کمیسیون اجتماعی مجلس زحمات زیادی را برای حمایت از محرومین انجام می‌دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: ما در کنار خیریه ها هستیم و اگر خیریه ها بخواهند کنار بروند ما موفق نمی‌شویم چراکه هر جایی مردم پای کار بشوند بهترین اتفاق رخ می‌دهد.

بختیاری با بیان اینکه خیریه های مازندران بسیار خوب عمل می‌کنند، گفت: در همین استان خیریه هایی وجود دارد که ۹ هزار یتیم را سرپرستی می‌کنند و خیرینی داریم که سه هزار یتیم را اداره می‌کنند که این‌ها کارهای بزرگی است.

وی از زحمات مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بابت برگزاری این همایش قدردانی کرد.

در پایان این همایش از مدیران موسسات خیریه و تشکل های مردمی مازندران تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا