جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر فریدونکنار

عصمتی: عملکرد ها منعکس شود/ فرجی: دشمن به دنبال تضعیف مهدویت، عاشورا و ولایت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الله عصمتی در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستخوش توطئه ها و تهدیدهای زیادی در طول این عمر پرکت خود شده است و با استفاده از نقشه های متفاوت به دنبال از بین بردن این نظام بودند.

وی تصریح کرد: آنها با به راه انداختن حملات نظامی، جنگ اقوام ها، ششم بهمن ها و ترور شخصیت های سیاسی و انقلابی به دنبال براندازی این نظام الهی بودند اما امروز به لطف الهی و ایستادگی مردم به قدرت اول منطقه تبدیل شده ایم و و نگاه تمام کشورهای منطقه و خاورمیانه و جهان به جمهوری اسلامی ایران است.

عصمتی عنوان داشت: نقش ایران در مذاکرات هسته ای پیروزمندانه بود و توجه جهانیان را به خود معطوف کرد به طوریکه جهانیان امروز در ابتدا توجه می کنند که نظر ایران در مورد موضوعات مختلف چیست.

معاون فرماندار فریدونکنار گفت: امروز وظیفه ما بسیار سنگین است، بهترین و ایمن ترین راه پیروی از ولایت، حفظ وحدت  میان احزاب، گروه ها و تشکل هاست.

عصمتی با تاکید بر اینکه هفته وحدت مخصوص یک هفته خاص نبود، اذعان داشت: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین هستند، ما باید وحدتمان را حفظ کنیم و اگر با ولایت باشیم مطمئنا به ملت ما آسیبی نخواهد رسید.

وی در ادامه به نقش روابط عمومی به عنوان واصل مردم و مسئولین اشاره و خاطرنشان کرد: روابط عمومی چشم تیزبین و بازوان قدرتمند اجرایی دستگاه هاست، اگر در دستگاه ها روابط عمومی فعال و پویا باشد و به دانش روز مسلح گردد به راحتی می تواند موجب ارتقای آن نهاد و یا اداره در شهرستان باشد و اخبار به بهترین شکل برای استفاده مردم منعکس خواهد شد.

عصمتی با بیان اینکه امید و نشاط نیاز اساسی جامعه ما می باشد، اظهار داشت: امید و نشاط را شما باید در مردم ایجاد کنید، وقتی مردم از عملکرد دستگاه ها مطلع نباشند قطعا امید خود را از دست می دهند.

معاون فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه زمان امروز زمان تبلیغات است، تصریح کرد: اگر امروز یهودیان به دنبال قبضه جهان است از همین تبلیغات ها در تلویزیون و فضاهای مجازی و سایت ها می باشد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی شهرستان فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار داشت: دشمن هیچ وقت بیکار نمی نشیند و همواره به دنبال تضعیف سه اصل در ایران یعنی مهدویت، عاشورا و ولایت است.

ابوالقاسم فرجی با بیان اینکه در قبال خون شهدا وظیفه سنگینی داریم، اذعان داشت: باید پیرو راه شهدا و امام شهدا باشیم و نباید کاری کنیم که روزی شرمنده خون آنها شویم.

وی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی در دستگاه ها بسیار مهم و خطیر است، گفت: دستگاه ها دستاورد های خود را به فرموده امام راحل برای مردم و مخصوصا نسل سوم و چهارم که انقلاب را درک نکرده اند منعکس کنند تا روح امید و نشاط در جامعه دمیده شود.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: برنامه های دستگاه ها برای افزایش بصیرت و حول محور ولایت و دستاوردهای انقلاب در دستور کار قرار بگیرد و با برقراری ارتباط با خبرنگاران که حلقه وصل مسئولین و مردم هستند عملکردها تهیه و منعکس شود.

فرجی در ادامه تصریح کرد: فضاسازی محیطی حداقل ترین انتظار از یک دستگاه و اداره است، در مکاتبات اداری بیانات امام و رهبری را در سربرگ ها و قبوض قرار دهید و در تببین خاطرات انقلاب به نسل جدید بکوشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا