آیت الله صافی گلپایگانی مطرح کرد

پرهیز از تفتیش زندگی مردم در هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش بصیر به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه صبح پنجشنبه با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار آیت الله صافی با ابراز تشکر از رئیس جمهور و اسحاق جهانگیری و هیئت دولت گفت: خوشبختانه با وجود مشکلات زیادی که این دولت با آنها مواجه بوده و هست، هم در مسائل داخلی و هم ارتباطات خارجی موفقیت‌های خوبی نصیب دولت شده است که امیدوارم این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و مردم دنیا بیشتر به جمهوری اسلامی علاقه‌مند شوند.

وی با تأکید بر پرهیز از غرض‌ورزی‌های شخصی ادامه داد: آنچه مهم است این است که مردم ما قدردان هستند و به خوبی متوجه این مطالب می‌شوند و اگر همه خیر و خوبی مردم و مملکت را بخواهند، خداوند هم آنها را کمک می‌کند.

این مرجع تقلید با تأکید بر حفظ ارزش‌ها‌ افزود: حفظ ارزش‌ها و اصول اولیه‌ انقلاب که همان حاکمیت دین و احکام نورانی اسلام است، بر همگان واجب است و مردم متدین ما نیز همین را می‌خواهند.

وی به فرصت‌های زودگذر خدمت‌ اشاره کرد و ادامه داد: باید توجه داشته باشید که این فرصت‌ها زود‌گذر است و بهترین دوران خدمت به مردم است. از این فرصت‌ها استفاده کرده و به محرومین، فقراء و ضعفای جامعه بیشتر توجه کنید.

آیت الله صافی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و کسری بودجه‌ دولت، بر پرهیز از تفتیش زندگی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: مردم می‌دانند که بین آنها و دولت فاصله‌ای نیست و خودشان باید برای رفع مشکلات کمک کنند و کسانی که واقعاً نیازمند نیستند باید با دولت همکاری کرده و نگذارند که به دولت فشاری وارد شود. همه‌ مردم مملکت را برای خودشان می‌دانند و باید به اداره‌ صحیح آن کمک کنند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای دولت گفت: این مملکت در حقیقت از آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و به ایشان تعلق دارد. همه‌ اهتمام خود را بر این داشته باشید که وجود مقدس آن حضرت را راضی و خشنود نگه دارید.

در ابتدای این دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گزارشی از وضعیت موجود در ارتباط با مسائل داخلی و خارجی، همچنین بودجه و اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها مطالبی را بیان کرد و همچنین سلام گرم جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور و ابراز علاقه‌‌ ایشان را به ملاقات مراجع و علمای حوزه‌ی علمیه ابلاغ کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا