دیدار مهم اعضای شاخص ۲ فراکسیون اصولگرای مجلس

به گزارش بصیر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سؤالی درباره برخی از تلاش‌ها برای ایجاد فراکسیونی در داخل مجلس شورای اسلامی برای حمایت از دولت و ایجاد شکاف بین اصولگرایان گفت: من تصور می‌کنم که چنین فراکسیونی به هیچ عنوان در مجلس شورای اسلامی شکل نخواهد گرفت و تمام تلاش‌ها در این رابطه شکست خواهد خورد چرا که فضا و زمینه به وجود آمدن چنین تشکلی در داخل مجلس مهیا نیست.

وی افزود: هم اکنون بسیاری از حامیان دولت در داخل مجلس تبدیل به منتقدان آن شده‌اند بنابراین تشکیل چنین فراکسیونی در شرایط فعلی دور از ذهن است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سؤال دیگری درباره نزدیکی دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان پیرو ولایت در مجلس، گفت: هم اکنون دیدگاه‌های نزدیکی بین ۲فراکسیون وجود دارد.

وی از دیدار اعضای شاخص ۲ فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت با یکدیگر دیدارهای مهمی داشته‌اند، افزود: اگرچه رؤسای ۲کمیسیون دیداری در هفته‌های اخیر نداشتند اما اعضای شاخص ۲ فراکسیون با یکدیگر دیدارهایی انجام داده‌اند و تصمیماتی نیز برای نزدیکی ۲فراکسیون در امور مجلس گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا