افتخار دانشمندان فضایی نتیجه ایمان است

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، حجت الاسلام کاظم صدیقی پنجشنبه شب در مراسم عطرافشانی مزار شهدا در بهشت رضا مشهد، اظهار کرد: نظام اسلامی با هر موشکی که به فضا می‌فرستد لرزه و هراسی در دشمن ایجاد می‌کند بنابراین امروز قدرت جمهوری اسلامی مستکبران را عاجز و مستاصل کرده طوری که کشورهای غربی و استکبار این نظام را طرفدار توریسم می‌دانند.

شاخ اسرائیل با موشک‌های ایران شکست
وی با تاکید بر اینکه تروریست ها و ایادی استکبار سالهاست که در سوریه ‌سر کوکان را می‌برند و از سوی آمریکا مورد حمایت قرار می‌گیرند، افزود: در حال حاضر سردمدارانی که خود را طرفدار دموکراسی و آراء مردم معرفی می‌کنند از عربستان شیعه‌کش پشتیبانی می کنند. خطیب موقت جمعه تهران تاکید کرد: شاخ اسرائیل با موشک‌های ایران شکست و این امر ناشی از ایستادگی ملت ایران و عزتمندی مسئولان این نظام است. وی ادامه داد: ایران اسلامی به لحاظ رتبه علمی در منطقه مقام نخست و در دنیا رتبه ۱۶ را دارد و همه این پیشرفت ها در سایه اتحاد و همدلی ملت ایران به وجود آمده است.

وی با اشاره به نمایش پلیدی ها از سوی ایادی استکبار بیان کرد: با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران نشان داده‌اند که همواره در صحنه حضور دارند و در مقابل، خداوند آمریکا و ایادی استکباری را آزاد گذاشته تا پلیدی خود را به نمایش بگذارند و این امر نشان دهنده عزت ملت ایران و ذلت استکبار است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تمام گرفتاری‌های جمهوری اسلامی زیر سر آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی است، یادآور شد: خداوند با نمایش زشتی ها بدست آمریکا کمک کرد تا دنیا بداند با چه گرگ درنده ای روبروست.

عزت و افتخار دانشمندان هسته‌ای نتیجه ایمان است
حجت الاسلام صدیقی با اشاره به رسالت شهیدان عنوان کرد: شهیدان با خون خود سنت نبوی را احیا کردند و تن به ذلت ندادند و مبارزه با استکبار رسالت شهیدان است. وی بیان کرد: خون شهیدان تاریخ را از سیاهی‌ها پاک کرد و در این راستا فرزندان شهیدان مسئولیت سنگین‌تری دارند چرا که پدران آنان با خون خود قرآن را بازنویسی کردند.

وی عزت و افتخار دانشمندان هسته‌ای و دانشمندان فضایی را نتیجه ایمان دانست و افزود: افرادی که می گویند ما به غنی‌سازی احتیاجی نداریم، یا جاهل یا خائن هستند و نمی توانند پیشرفت این کشور را ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا