اعلان کاندیداتوری «حمدین صباحی» در انتخابات ریاست جمهوری مصر

به گزارش بصیر به نقل از فارس، «حمدین صباحی»‌ نامزد شکست خورده انتخابات پیشین ریاست جمهوری مصر، لحظاتی پیش در میان گروهی از هواداران خود در قاهره به صورت رسمی اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور کاندیدا می‌شود.

این گزارش حاکی است که «حمدین صباحی» رئیس جریان «الشعبی: مردمی» با برگزاری نشستی مطبوعاتی در پایتخت مصر از تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد ولی در همان حال یادآور شد که قبل تصمیم گیری نهایی درباره این زمینه با شرکای خود گفت‌وگو خواهد کرد.

وی خطاب به هواداران خود گفت: اگر شما به عنوان بخشی از ملت مصر تصمیم دارید که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوم، بر من واجب است که به یاری خدا و حمایت شما در انتخابات مشارکت کنم.

صباحی با بیان اینکه جریان مردمی مصر و حزب «الکرامه» از کاندیداتوری بنده در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد، افزود: هیچ گاه با نظام فاسد «مبارک» و نظام مستبد «مرسی» مسامحه نخواهیم کرد.

رئیس جریان مردمی مصر انگیزه خود از کاندیدتوری در انتخابات آینده ریاست جمهور را پایان بخشیدن به دشمنی منتشر شده در کشورش برشمرد.

در همین حال یک سخنگوی جنبش تمرد مصر اعلام کرد که جنبش متبوعش به حمایت از ژنرال «السیسی» پایبند است و از حمدین صباحی حمایت نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا