اگر دشمن جای پایی در کشور پیدا کند همه چیز در معرض خطر خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری بصیر به نقل از فارس، مرضیه دباغ دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در همایش «ریحانه انقلاب» که به همت سازمان زنان حزب اسلامی کار در مجتمع فرهنگی موزه دینی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز برخی مسائل وجود دارد که انقلاب را کمی به خطر می‌اندازد. بنابراین ما به عنوان سردمداران دستاوردهای انقلاب و پیغام‌آوران وصیتنامه حضرت امام(ره) این لبیک را باید با دل و جان در زندگیمان وارد و به آن عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید حضرت امام (ره) را دقیق و جامع شناخت، خاطرنشان کرد: ما هنوز امام راحل را نشناخته‌ایم بنابراین باید در این راه همت‌های ویژه‌ای صورت بگیرد.

دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: امام همواره می‌فرمود عالم محضر خداست و در محضر خدا نباید معصیت کرد اما ما امروز شاهد برخی برنامه‌ها، مهمانی‌ها و جشن‌ها و نشست و برخاست‌های کذایی هستیم که با فرموده امام راحل مغیرت دارد.

دباغ در ادامه به خاطره‌ای از حضرت امام (ره) در پاریس اشاره و تصریح کرد: اخباری که دوستان از داخل ایران از اوضاع کشور وجود داشت را به دست من می‌رساندند و من نیز بعد از نماز مغرب و اعشاء خدمت امام(ره) می‌رساندم که در بخشی از آن اخبار آمده بود که مردم جنوب تهران به دلیل نبود نفت در وضعیت سختی روزگار می‌گذرانند.

وی ادامه داد: وقتی امام(ره) این خبر را خواندند به من گفتند که شوفاژ را خاموش کنید. من به امام(ره) گفتم که در این هوای سرد چرا دستور می‌دهید که شوفاژ اتاقتان را خاموش کنیم؟ که امام(ره) پاسخ دادند مردم جنوب تهران در اوضاع سختی روزگار می‌گذرانند من امروز بخواهم با شوفاژ خودم را گرم کنم؟

دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ما باید امام(ره) را در ابعاد زندگی شخصی و در رابطه با مسئولیت و رسالت رهبری به حدی بشناسیم و در زندگی آن را مد نظر ساخته باشیم.

دباغ عدم شناخت امام(ره) را عدم وفاداری و استقامت بخشیدن به انقلاب دانست و گفت: اگر دشمن جای پایی در کشور پیدا کند همه چیز در معرض خطر خواهد بود.

وی به وجود ماهواره در خانه برخی از همطونانمان اشاره کرده و گفت: امروز این ماهواره‌ها دلیل اصلی تزلزل در خانواده‌هاست و خانواده‌های بسیاری از زوجین جوان و زن و شوهرها است.

دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، بر دشمن‌شناسی و شناخت دشمن نیز تأکید و اظهار کرد: ما اگر دشمن را نشناسیم لطمه می‌خوریم و همین عدم شناخت موجب می‌شود که مقابل ابزارهای دشمن ناتوان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا