شبیه‌سازی پاسخ ایران به حمله آمریکا و اسرائیل+فیلم

به گزارش بصیر به نقل مشرق – پس از تهدید‌های مکرر و چندباره مقامات آمریکایی بر روی میز بودن گزینه نظامی بر ضد ایران پس از توافق ژنو، فرماندهان نظامی ایران به این تهدیدها پاسخ دادند. سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه پاسداران در واکنش به تهدیدات جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: “ما سال‌هاست آماده رویارویی مستقیم با آمریکا هستیم. آقای کری! این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است.” 

 
فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به وزیر خارجه آمریکا، گفت: “آقای کری! آمریکا و قدرت‌ نظامی او در چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان‌برانداز عمل کردن به این گزینه علیه ایران را دارد؟”
 
رهبر انقلاب نیز پیش‌تر هشدار داده بودند که در صورت خطای آمریکا و اسرائیل در تعرض به ایران، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
 
برنامه ثریا، به تازگی پاسخ ایران به اقدام نظامی احتمالی آمریکا و اسرائیل را شبیه‌سازی کرده است که در آن پهپادهای رادارگریز جمهوری اسلامی، مواضع رژیم اسرائیل و ناوها و پایگاه‌های آمریکا در منطقه را پیش از عملی کردن تهدیدات خود، هدف قرار می‌دهند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا