از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با ماموران

به گزارش بصیر به نقل مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:

دعوای خونین اوباش با تبر و قمه

پنج شرور در چهار‌دیواری پاتوق شیشه‌ای‌شان با تبر و قمه به جان هم افتادند. سردسته این اوباش مرد ۳۲ ساله‌ای است که با ۶۰ بار دستگیری رکورد عجیبی دارد و هر ۱۵ روز یکبار نزد پلیس امنیت رفته و امضا می‌دهد.

ویترین حوادث

۱۳ آذرماه سال جاری درگیری خونینی بین چند جوان تبهکار در خیابان شاندیز منطقه ابوذر به پلیس گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از تجسس کلانتری ۱۶۱ تهران خود را به صحنه رساند.

ویترین حوادث

مأموران با مراجعه به این محله با اهالی وحشتزده کوچه روبه‌رو شدند. عربده‌کشی‌ها و ناسزاگویی از داخل خانه شنیده می‌شد. مأموران با شکستن در وارد خانه تبهکار قدیمی به نام مهدی شوند که این عملیات به بن بست خوردند.

ویترین حوادث

مأموران این بار از دیوار بلند که بالا رفتند و به داخل حیاط نفوذ کردند و پنج جوان تبهکار را که به جان هم افتاده بودند، به دام انداختند. هر پنج پسر شرور زخمی شده‌ بودند و نیاز به درمان داشنتد.

ویترین حوادث

زمان بررسی پرونده ترور دادستان زابل

 
از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانبا توجه به دستگیری عامل اصلی این ترور تحقیقات اولیه از وی آغاز شده است.

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: با توجه به انجام تحقیقات اولیه از اعضای این باند و همچنین تحقیق از عامل اصلی ترور دادستان امیدواریم تا ۲۰ روز آینده پرونده با صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت به دادگاه برود.

شیوه جدید کلاهبرداری اینترنتی

از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانمرد جوانی با در دست داشتن شكوائيه اي به پليس فتا مراجعه و مدعی شد با ديدن آگهي اينترنتي به عنوان پرداخت وام اشتغال زايي و زودبازده برای توسعه کارخانه خود تصميم به تماس گرفتم. آنها مبلغ ۲۴۳ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به بهانه هاي مختلف به حساب دو نفر که ساکن تهران بودند واريز کردم.

پلیس با استعلام از وزارتخانه به جعلی بودن این اطلاعیه پی برد و پس از تحقیقات تکمیلی متهمان شناسايي،دستگير و به کلاهبرداری به شیوه پرداخت وام زودبازده اعتراف کردند.

کشف جسد ۳ کارگر از زیر آوار ساختمان

شب گذشته بر اثر ریزش ساختمانی در پشت فرمانداری شهرستان پاکدشت ۴ نفر مصدوم  پیدا شده و به بیمارستان منتقل و ۳ نفر مفقود شدند.

عملیات جست و جو امدادگران برای نجات و پیدا کردن مفقود‌شدگان تا ۷ ساعت ادامه پیدا کرد و بالاخره جسد ۳ مفقودی از زیر آوار بیرون کشیده شد.

حکم اعدام برای زن شکنجه‌گر

از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانزنی اهل تگزاس به جرم قتل مردی عقب‌مانده اعدام شد. این زن ۱۵سال پیش معلول ذهنی‌ای را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود.

او در سال ۱۹۹۸ «لوییس بادی ماسو» را به قتل رساند تا از بیمه عمر او استفاده کند.

زمانی که جسد ماسو را پیدا کردند با سیگار سوزانده شده بود و اثر ضربات چوب بیسبال روی آن وجود داشت. در قتل این مرد معلول ذهنی پنج‌نفر باسو را یاری کردند.

حمله ۱۱سگ‌ وحشی به یک دختر بچه

«یوکی» دختر۱۱ ساله در لیمبورگ – بلژیک مورد حمله سگ‌های وحشی قرار گرفت.

ویترین حوادث

آسیب‌های وارده خیلی عمیق بودند و عفونت‌ها نیز بسیار خطرناک هستند.

این هفته در بخش مراقبت‌های ویژه باید باشد و پزشکان به طور مداوم از او مراقبت می‌کنند.

نجات ۳ کارگر توسط سگ‌های هلال‌احمر

از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانروز گذشته (جمعه) وقوع ریزش آوار در محدوده پشت ساختمان فرمانداری از طریق تماس مردمی به سامانه امدادی ۱۱۲ اعلام شد.

به علت تاریکی هوا و حجم آوار، بلافاصله یک تیم آنست (سگ‌های جستجو و نجات) به محل حادثه فرا خوانده شدند که با کمک امدادگران، سه نفر دیگر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

دستگیری باند سارقان مسلح در فارس

از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانسه نفر به نام‌های «ن – د»، «ن – د»، «ح – غ» با سلاح گرم و سرد وارد پاساژ شده و «پ – ن» را مجروح و متواری اقدام شده‌اند.

دستگیری ضاربان در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات مشخص شد آنها اهل آبادان و مقیم شیراز هستند.

سجادیان افزود: در بررسی سوابق و استعلام‌ها مشخص شد اعضای این باند سارق مسلح دو فقره سرقت مسلحانه یکی بوسیله‌ی سلاح شکاری و دیگری بوسیله قمه و اسلحه کلت کمری از دو باب مغازه و مجروح کردن دو نفر از شهروندان را در هنگام ارتکاب این سرقت‌ها در پرونده دارند.

متهمان «ن – د» و «ح – غ» در شهر آبادان توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شدند.

سرقت مسلحانه موتورسیکلت از مأموران بسیج در هنگام انجام مأموریت از دیگر سوابق اعضای این باند سرقت است.

دستگیری دیگر هم‌دست آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران متوجه شدند وی در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز مخفی شده است که در ادامه او نیز دستگیر شد.

قتل برادر زن با شلیک ۱۴گلوله

از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانناصر ۴۸ ساله متهم است در تاریخ ۱۳دیماه سال ۸۷ برادرزن خود بنام حجت را با شلیک ۱۴گلوله به قتل رسانده است.

متهم چندی قبل در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شده بود که قضات دیوان عالی کشور با توجه به اینکه ناصر از سوی اداره سرپرستی مهجور شناخته شده بود حکم را نقض کرده وبرای رسیدگی دوباره و بررسی جنون وی در زمان قتل پرونده را به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستادند.

زن‌چینی گوش کودک۶ساله را برید

 

زن جوان چینی در درگیری با اعضای خانواده‌اش بر سر ساخت یک ساختمان با استفاده از یک چاقوی میوه‌خوری، گوش‌ها و چانه این پسربچه بی‌گناه را برید.

 

ویترین حوادث

 

این زن دستگیر شده و تحت بازجویی است. این کودک به بیمارستان منتقل و پس از آن که یکی از گوش‌هایش تحت عمل جراحی قرار گرفت، مرخص شد.

درگیری سارقان مسلح بانک با ماموران

از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانساعت ۱۱:۴۰ امروز دستبرد مسلحانه به بانک ملی شعبه شهید فرامرز عباسی به پلیس اطلاع داده شد.

۳ سارق مسلح به بانک دستبرد زده و دو نفر از آنها با خودروی پژوپارس و نفر سوم با یک دستگاه موتورسیکلت از محل فرار کردند.

ماموران به تعقیب خودروی پژو پرداخته و در ۱۰۰ متری کمربندی مشهد سارقان به سوی ماموران تیراندازی کرده و یک گلوله به یکی از افسران اصابت کرد. افسر پلیس جلیقه ضدگلوله به تن داشت و برای وی حادثه ناگواری رخ نداد. ماموران نیز به سوی سارقان تیراندازی کرده و راننده را هدف گلوله قرار دادند.

پس از توقف خودرو در زیر پل ستاد دو متهم دستگیر و یکی از آنها به مراکز درمانی منتقل شد. بر اساس اعلام مسئولان بانک ۱۲۹ میلیون تومان از سوی این دو سارق سرقت شده که وجوه سرقتی کشف و تحقیقات از سارقان مسلح آغاز شده است.

مرگ ۱۸هزار بیمار کلیوی در تهران

از دعوای خونین اوباش با تبر و قمه تا درگیری سارقان مسلح بانک با مامورانداریوش آرمان دبیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور با اشاره به آمار مرگ و میر بیماران دیالیزی و پیوند کلیه کشور گفت: بررسی‌های این انجمن نشان می‌دهد طی ۲۰ سال گذشته ۱۸ هزار و ۳۳۱ بیمار کلیوی فقط در تهران جان خود را از دست‌ داده‌اند که این آمار بسیار نگران‌ کننده و حائز اهمیت است.

آرمان گفت: چناچه آمار مرگ و میر بیماران کلیوی در سراسر کشور را نیز به این اعداد و ارقام اضافه کنیم، درخواهیم یافت سالانه چند هزار بیمار کلیوی و دیالیزی در کشور جان خود را از دست می‌دهند و این برای کشور ما که از پزشکان، متخصصان و جراحان برجسته برخوردار است، تاسف‌آور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا