اختصاصی

۲۲ بهمن پاسخ دندان شکن مردم فریدونکنار به یاوه گویان غربی

مردم شهرستان فریدونکنار همزمان با تمامی نقاط کشور امروز در ساعت ۹:۳۰ صبح به خیابان آمده و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند.

به گزارش خبرنگار بصیر، فریدونکناری ها نیز همانند سالهای گذشته با شور و شعور از همان ساعات ابتدایی صبح به خیابان ها می آیند و بار دیگر با آرمانهای امام، شهدا و ولایت تجدید میثاق می کنند و با دستانی گره زده مشتی محکم بر دهان بی خردان و یاوه گویان غرب زده جهانی می کوبند.

 

مردمی که با تقدیم ۳۵۰ آلاله خونین کفن به علمداری سردار سپاه اسلام سرلشکر شهید حاج حسین بصیر در استان مازندران همچون نگینی می درخشند و در تمام صحنه های انقلاب و پس از آن جزء اولی ها بوده و هستند.

 

مردم در کوچه پس کوچه های این شهر زمان حضور در راهپیمایی را به هم گوشزد می کنند و بر حضوری پرشور در ۲۲ بهمن سال جاری تاکید می نمایند.

 

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که بخشدار مرکزی این شهرستان ذبیح الله اسدی برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن این مراسم و حضور حداکثری مردم روستاهای این بخش در راهپیمایی، جلسه ای را با دهیاران و اعضای شورای روستا برگزار نمود و بر مهیا شدن وسایل ایاب و ذهاب تاکید کرد.

 

تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار نیز در اقدامی جالب رژه پیامکی به راه انداخته اند و بر حضوری پررنگ در انتخابات تاکید می کنند.خبرنگاران و سایت های خبری نیز در حال آمادگی هرچه بیشتر برای پوشش رسانه ای این رویداد بزرگ در روز جاری هستند.

 

به گزارش بصیر، راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری که تا ساعاتی دیگر آغاز و صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم طنین انداز خواهد شد رنگ و بوی دیگری دارد و حضور حداکثری مردم در این روز به نوعی گزینه روی میز ملت ایران در برابر یاوه گویی و تهدیدات توخالی غرب و ایادی استکبار خواهد بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا