احتصاصی (3)

۲۲ بهمن در فریدونکنار/ لرزه استکبار از حضوری حماسی

بصیر/

– ازدحام جمعیت قبل از شروع راهپیمایی بر شکوه و عظمت این روز افزوده است، مردم شهید پرور فریدونکنار با حضور پرشور خود در دقایقی قبل از شروع راهپیمایی بار دیگر ثابت کرده اند که این که این مردم هستند که پشتوانه نظام می باشند.

– جمعیت هلال احمر، کمیته امداد، نیروی انتظامی، کمیته کودک و نوجوان، آتش نشانی و آمبولانس در مصلی قدس مستقر شده اند.

– پیر و جوان، بزرگ و کوچک، با حضور در این جشن ملی می خواهند بگویند آمریکا و ایادی استکبار این مردم بزرگترین پشتوانه این نظام هستند.

– بیش از ۳۰ خبرنگار و عکاس در حال ضبط و ثبت این رویداد عظیم در فریدونکنار می باشند.

– راهپیمایی راس ساعت ۹:۳۰ دقیقه از مسجد جامع شهرستان فریدونکنار آغاز گردید و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر آسمان این شهرستان طنین انداز شد.

– در حاشیه این راهپیمایی سید محمد حسینی مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان این شهرستان گفت: برنامه متنوعی برای کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی بعد از این مراسن خواهیم داشت.

– پرچم آمریکا و اسرائیل هم اکنون در مقابل مسجد سجاد شهرستان فریدونکنار به آتش کشیده شد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین انداز گردید.

– محمدرضا احمدی فعال رسانه ای نیز در حاشیه این مراسم باشکوه گفت: ۶ سال است که این حضور را به تصویر می کشم، امروز حضور مردم شهرستان به ویژه دانش آموزان بی نظیر است.

– حجت الاسلام ابراهیم نژاد رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار نیز تاکید کرد: امسال حضور مردم بسیار پرشکوه تر از گذشته است، علت آن هم گزینه روی میز رهبری ماست و این ملت تودهنی محکمی به استکبار زده است.

– سید هادی میرانی کناری عضو شورای شهر نیز در این جشن ملی حاضر شد و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: قوی ترین گزینه چانه زنی ایران در مذاکرات آتی این حضور مردم است و دشمن بداند گزینه های روی میز این مردم را نمی ترساند.

– مردم ولایتمدار فریدونکنار پس از شرکت حماسی در این راهپیمایی به مصلی قدس آمده اند و به سخنرانی دادستان شهرستان نور حجت الاسلام سیفی گوش فرا دادند.

– این بار در مقابل مصلی قدس پرچم آمریکا و اسرائیل در بین جمعیت بانوان به آتش کشیده شد.

– چیزی حدود ۱۰ هزار نفر در راهپیمایی امروز در فریدونکنار شرکت کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا