رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار

دشمنان به دنبال محو اسلام در ایران هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد علی ابراهیم نژاد اظهار داشت: جشن انقلاب در روستای سوته شهرستان فریدونکنار برگزار گردید در هفته جاری شرکت نمودیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش و جانفشانی های شهداء و علمای میهن اسلامی تحت رهبری امام راحل (ره) بوده است، امروز دشمنان انقلاب و نظام خواهان محو اسلام هستند اما در صحنه بودن مردم است که نقشه های شوم دشمنان را همیشه نقش بر آب کرده است.

 

ابراهیم نژاد همچنین از دیدار با تعدادی از خانواده شهدا خبر داد و گفت: هر آنچه امروز ما در این میهن عزیز اسلامی مان داریم به برکت خون پاک شهداست و شهدای انقلاب تحت رهبری امام راحل (ره) خون خود را به پای درخت انقلاب اسلامی ریختند تا این شجره طیبه رشد یابد.

 

رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار ادامه داد: شهداء چراغ هدایت برای همه نسل ها هستند و تا همیشه تاریخ بایستی نام و یادشان گرامی داشته شود ، جوانانی که با اخلاص کامل جان عزیز خویش را برکف گذاشتند و برای حفظ دین و میهن به پای درخت انقلاب خون خویش را نثار کردند و خانواده شهیدان نیز شایسته توجه هستند و نباید از نظر دور نگاه داشته شوند. 

 

ایراهیم نژاد با بیان اینکه مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر هیئت عاشقان ابی عبدالله(ع) فریدونکنار با حضور ابراهیم رحمانی به عنوان نماینده سازمان تبلیغات برگزار گردید، اذعان داشت: ویژه برنامه دهه مبارک فجر در هیئت پیروان ولایت فریدونکنار نیز برگزار گردید.

 

وی یادآور شد: ویژه برنامه دهه مبارک فجر برای هیئات مذهبی خواهران فریدونکنار به همت هیئت محوری بانوان و با همکاری شورای هیئات مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در مکتب عصمتیه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا