رزمایش‌های سپاه طبق برنامه برگزار می‌شود

به گزارش بصیر به نقل از حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف با اشاره به اينکه رزمايش‌های تخصصی و يگانی از برنامه‌های ثابت سالانه سپاه است افزود: رزمايش‌های سپاه در چارچوب برنامه‌های ابلاغی سالانه و با جدول زمان بندی مشخص به دو صورت تخصصی و مشترک نيرويی در سال ۹۲ اجرا شده است و تا پايان سال نيز اجرا می‌شود.

وی گفت: بر اساس سياست‌ها و تدابير مورد نظر، تعداد اندکی از رزمايش‌های سپاه، بنا به ضرورت و با پيوست‌های رسانه‌ای پيش بيني شده با پوشش خبری همراه است که  اين گونه رزمايش‌ها شامل برنامه‌های مشترک بين نيروهای سه گانه دريايی، زمينی و هوا فضای سپاه و  نيز بسيج است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اينکه برگزاری رزمايش از جمله برنامه‌های سپاه و بسيج برای حفظ و ارتقای آمادگی‌های‌ همه جانبه دفاعی است، تصريح کرد: برگزاری رزمايش از گزينه‌های مسلم و ثابت سالانه سپاه در عرصه آمادگی‌های يگانی است و رسانه‌ای شدن آن در چارچوب سياست‌های دفاعی کشور و با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذيصلاح صورت می‌گيرد.

سردار شريف در پايان با رد برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای تاکيد کرد: در آينده نزديک اخبار افتخار آميزی از رزمايش‌های سپاه به آگاهی ملت شريف ايران و افکار عمومی جهانيان خواهد رسيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا