ماده مخدر ارزان و جدیدی در سوپرمارکت‌های ایران

به گزارش بصیر به نقل از ایسنا،‌ روز پنج‌شنبه هفدهم بهمن ماه با اعلام خبری به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، با این عنوان که ماده مخدر بی‌تی در بین دانش آموزان جولان می‌دهد. به نقل از همین روزنامه نوشته است: پدران و مادران باید به شدت مواظب باشند.

ماده مخدر ارزان و جدیدی در سوپرمارکت‌های ایران با قیمت کم‌تر از پانصد تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: پان پراگ «بی‌تی» نام محصولی است خطرناک، اما بسیار ارزان که در بسته‌های سبزرنگ و به قیمت کم‌تر از ۵٠٠ تومان که حتا در برخی سوپرمارکت‌ها نیز یافت می‌شود، محصول کشور هندوستان است که مخدرهای مشابه آن نیز در پاکستان و افغانستان تولید می‌شوند و دقیقن همانند مخدر ناس، از طریق بزاق دهان مصرف می‌شود.

مواد اولیه این محصول خطرناک، تنباکو، آهک، خاکستر، ادویه‌های معطر، ساخارین (ماده بسیار سرطان‌زا) و برای افزایش قدرت نشئه‌گی و سرخوشی ترکیبات مخدر و یا توهم‌زایی چون تریاک و حشیش و ترکیبات شیمیایی دیگر چون آرسینک، منیزیم، سرب و حتا داروهای روان‌گردان از قبیل اکستازی گزارش شده است.

بر اساس این گزارش بزرگ‌ترین فاجعه این مخدر ویران‌گر که در بسته‌بندی‌های بسیار شیک و با طعم انواع میوه‌ها وجود دارد این است که اگر تریاک و حتا کراک و هرویین و سایر مواد مخدر سنتی و صنعتی، قشر بزرگ‌سال، جوان و یا حتا نوجوانان را مورد هجمه قرار داده‌اند، این سرطان بی‌صدا نوک پیکان شومش را به سمت کودکان و خردسالان دانش‌آموز نشانه رفته است و گویا قصد دارد تمام جامعه را شخم بزند.

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا