اولین دوره مسابقات گلف رسانه های مازندران برگزار شد

 

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ایرنا ، در این رقابت ها که روز جمعه برگزار شد ، شرکت کنندگان در دو بخش مردان و زنان در تنها زمین گلف مازندران با یکدیگر رقابت کردند .

در پایان این مسابقات ، تیم سایت ورزشی مازند لیگ به مقام قهرمانی رسید ، تیم سایت مازند اسپرت دوم شد و تیم سایت نساجی اسپرت عنوان سوم را به خود اختصاص داد .

رییس هیات گلف مازندران هدف از برگزاری این رقابت ها را آشنایی هر چه بیشتر خبرنگاران ورزشی با این ورزش و گسترش هر چه بیشتر آن از طریق رسانه ها دانست .

ˈ محمدرضا رنجبر ˈ اظهار کرد : مازندران به دلیل برخورداری از آب و هوای مطلوب و حضور پرتعداد مسافر در همه ایام سال، بهترین مکان برای احداث زمین گلف است چون می توان از طریق ظرفیت حضور گردشگران متعدد، هزینه های مربوط به ساخت آن را تامین کرد.

وی بیان کرد : جذب حامیان مالی یکی از راه های رشد سریع گلف در مازندران است و امیدواریم بتوانیم با معرفی جدابیت ها و ویژگی های برتر این ورزش در مقایسه با دیگر ورزش ها، حامیان مالی را برای سرمایه گذاری در گلف مازندران ترغیب کنیم.

رییس هیات گلف مازندران گفت: علاوه بر آن ، آشنا کردن خانواده ها با جذابیت های گلف ، یکی دیگر از راه های علاقه مند سازی جوانان به این رشته است که تلاش می کنیم از ظرفیت رسانه های مازندران برای معرفی بیشتر گلف استفاده کنیم.ک/۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا