بازپس گیری کنترل شهری در شمال عراق از تروریست ها

به گزارش بصیر به نقل از واحد مرکزی خبر  ، نیروهای عراقی در این عملیات دوازده تروریست را کشتند.

 

نیروهای عراقی در حالی کنترل بخشی از شهر سلیمان بیک و روستاهای اطراف آن را در استان صلاح الدین بازپس گرفتند که افراد مسلح توانسته اند یک شهر مهم و بخشی از یک شهر دیگر را در استان الانبار در غرب عراق تصرف کنند. نیروهای عراقی و افراد مسلح چند هفته است در استان الانبار درگیر هستند.

 

طالب البیاتی از مقامات محلی عراق گفت: نیروهای امنیتی با پشتیبانی تانک ها و  خودروهای زرهی صبح روز جمعه به مناطقی در شهر سلیمان بیک که تحت کنترل افراد مسلح بود حمله کردند.

 

وی افزود: نیروهای امنیتی عراق پس از این حمله موفق شدند کنترل این مناطق را از جنگجویان مسلح بازپس بگیرند.

 

مقامات عراقی با مشکلی جدی تر در استان الانبار روبرو هستند. افراد مسلح کنترل کامل شهر فلوجه و بخش هایی از شهر رمادی مرکز استان الانبار را چند هفته است در اختیار دارند.

 

 

 

شبکه تلویزیونی العراقیه اعلام کرد: نیروهای اقدام سریع ارتش مناطق الملاحمه ، البوسوده ، البوشهاب در منطقه الخالدیه را پاکسازی و تعدادی از خودروهای تروریستها را منهدم کرد و شمار زیادی از تروریستهای داعش را کشت.  

 

فرمانده عملیات مشترک الانبار از ساکنان این مناطق خواست باتوجه به پاکسازی این مناطق از تروریستهای داعش به منازل خود بازگردند.

 

شبکه تلویزیونی العالم نیز از کشته شدن ۱۶ تروریست در درگیریها بین نیروهای ارتش و سازمان القاعده در جرف الصخر در شمال بابل خبر داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا