فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

راهیان نور در امتداد حماسه ۲۲ بهمن است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، علی قاسمی جلسه ستاد راهیان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن آنرا خلق یک حماسه دیگر خواند و گفت: این استیصال نظام سلطه از واقعیات درونی کشور ماست.

وی با بیان اینکه پس از گذشت ۳۵ سال هنوز نظام سلطه درک نکرده است که در این کشور چه می گذرد و باورهای مردم ما چیست، خاطرنشان کرد: آنها به دنبال زیرسوال بردن حاکمیت ما بودند که این نشان از عدم شناخت آنها از ملت و واقعیات درونی کشور ماست.

قاسمی تاکید کرد: سران کفر باید بدانند ترساندن ملت با گزینه نظامی یک کار عبس و بیهوده برای نظام سلطه خواهد بود، این ملت از گزینه های روی میز اوباما نمی ترسند، اگر اوباما از گزینه های روی میز سخن می گوید باید بداند که ۲۲ بهمن، روزجهانی قدس و ۱۳ آبان گزینه های روی میز ماست.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: مردم ما در ۲۲ بهمن بدون هیچ سلاحی مواضع خود را به مردم دنیا رساندند و با خلق حماسه ۲۲ بهمن دنیا چاره ای ندارد که با همان زبان تکریم با ملت ما صحبت کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: راهیان نور در امتداد حماسه ۲۲ بهمن است، یک امر فرهنگی و مردمی، پاسداشت فرهنگ دوران دفاع مقدس، هنجارها و ارزش هاست.

قاسمی با اشاره به اینکه راهیان نور تکریم شهداست، اظهار داشت: در راهیان نور باورها و اعتقادات به نمایش گذاشته می شود و این فرهنگ در کشور موج می زند.

وی ادامه داد: این سفر موجب تحولات روحی خوبی می شود و راهیان نور در تغییر سبک زندگی اسلامی جوانان کشور بسیار موثر است، در واقع این سفر بیعت دوباره با شهدا و رهبری است و باید ماندگار گردد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا