دایی : برای حفظ آرامش تیم فعلا جواب نمی دهم

 

به گزارش بصیر به نقل از  ایرنا، علی دایی روز سه شنبه در سخنان کوتاهی بعد از تمرین تیم پرسپولیس افزود: در آینده نزدیک جواب آقایان را می دهم و آنها هم بدانند که هر چه زمان بگذرد مردم بیشتر متوجه نیت های آنان می شوند.

وی همچنین به خانواده مرحوم علی احمدی بازیکن سابق ذوب آهن و فعلی سپاهان تسلیت گفت.

** تمرین امروز پرسپولیس

مارکو استانوویچ، امیر عابدزاده، امید عالیشاه، سید جلال حسینی، مهرداد کفشگری و محسن مسلمان در دیدار روز جمعه مقابل صبای قم حضور ندارند.

قرار است طی روزهای آتی با تدابیر وزارت ورزش و جوانان یک عضو به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود تا برگزاری جلسات هیات مدیره روال قانونی پیدا کند.

بازیکنان تا ساعت ۱۱ و ۳۰ در محل تمرین حضور پیدا کردند و محور صحبت های تماشاگران اندک تمرین امروز هم درباره برنامه ۹۰ دیشب بود.

علی دایی قبل از شروع تمرین چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد. مارکو استانوویچ امروز در سالن مجموعه ورزشی درفشی فر مشغول وزنه زدن بود و گلرها زودتر از بقیه بازیکنان زیر نظر غلامپور تمرینات خود را آغاز کردند.

سید جلال حسینی امروز به طور کامل در کلینیک در حال ماساژ درمانی بود و با تیم تمرین نکرد؛مهردادکفشگری، محسن مسلمان و امید عایشاه به صورت اختصاصی تمرین کردند.

در حین تمرینات مصدومیت جزئی برای سید مهدی سید صالحی به وجود آمد که با حضور کادر پزشکی حل شد.

شادی بعد از گلزنی ها محمدرضا خلعتیری، تمرینات امروز سرخپوشان را جذاب کرد بود.

بازیکنان با دویدن و حرکات کششی ابتدا خود را گرم کردند و سپس به تمرینات هوازی و تعادلی پرداختند. دویدن های سرعتی، استارت های کوتاه، بلند، کار با توپ و انواع پاس ها و شوتزنی به دروازه و ارسال از جناحین و ارسال به دروازه بخشی دیگر از تمرینات امروز بود.

تمرین راس ساعت ۱۴ به پایان رسید و تمرینات فردا ساعت ۱۵ آغاز می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا