علیرضا نادی: مثل غریبه‌ها با من رفتار شد!

به گزارش بصیر به نقل از ایرنا،علیرضا نادی اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت مصدومیت من بهتر است. از زمانی که آسیب دیدم قدری پیشرفت داشتم و پیگیر کارهایم هستم تا هر چه زودتر به میادین مسابقه برگردم. فکر می‌کنم دو هفته دیگر مشخص می‌شود که می‌توانم دوباره مثل سابق بازی کنم یا خیر. البته لیگ را که به طور کامل از دست دادم. امسال دیگر نمی‌توانم در پلی‌آف بازی کنم. اما سعی می‌کنم تا آخر اسفند در لیگ بازی کنم.

 

وی افزود: من قطعا نمی‌توانم تا پایان فصل به باریج اسانس کمک کنم. زیرا در شرایط بازی نیستم. بازیکنان خوبی در تیم هستند که موفقیت این تیم را تضمین می‌کنند. باریج اسانس یکی از قطب‌های والیبال ایران و مدعی قهرمانی است. قرار است تا “سانتانا” بازیکن تیم ملی برزیل به ایران سفر کند و جایگزین من شود. در هر صورت امیدوارم این تیم موفق شود. قهرمان دور مقدماتی حق دارد که در فینال بازی کند.

 

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درباره پیوستن مجدد به تیم ملی گفت: زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردم سعی داشتم بهترین تمرینات را داشته باشم و همیشه در بین بهترین‌ها قرار بگیرم. حالا هم تلاش می‌کنم تا در هر تیمی که هستم تاثیر گذار باشم. امسال با بازی‌هایی که داشتم فکر می‌کنم که واجد شرایط باشم. اگر آن طور که مسئولان تیم ملی گفتند مبنای دعوت به اردوهای تیم ملی، عملکرد بازیکنان در لیگ برتر باشد، من واجد شرایط هستم. کاری به تجربه و سابقه ام ندارم. اما در حال حاضر اگر بخواهند بهترین های لیگ را انتخاب کنند من نیز در بین آن ها هستم. تلاش می کنم تا زمان اردوهای تیم ملی صد در صد آماده باشم.

 

نادی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل حاضر نشدن در ضیافت خداحافظی خولیو ولاسکو گفت: با من مثل غریبه ها رفتار شد. در همان روز مهمانی خوشخبر(سرپرست تیم ملی) با من تماس گرفت حالم را بپرسد. متاسفانه کلمه‌ای از مهمانی به زبان نیاورد. من که سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده بودم و در کنار همین بازیکنان و مربیان بازی می کردم انتظار داشتم تا حداقل به مهمانی دعوت شوم. اینکه می رفتم یا نمی رفتم دیگر به خودم مربوط بود. اما فکر می کنم ادب حکم می کرد تا به این مهمانی دعوت شوم.

 

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: شاهد بودیم افرادی در مهمانی خداحافظی ولاسکو حاضر بودند که ربطی به والیبال نداشتند. یکی دو سال در مجموعه قرار گرفته بودند. این خوب نیست. خودم می خواهم بعد از آن مسائل به فدراسیون و تیم ملی نزدیک شوم اما برعکس می بینم می خواهند من را دور کنند. به هر حال تاکید می کنم که هیچ کس به من اطلاعی نداد که ضیافت خداحافظی ولاسکو برگزار می شود. متاسفم که چرا من را دعوت نکردند. شاید می خواستند این طور نشان دهند که خودم به مهمانی نرفتم.

 

نادی در پایان گفت: من محبوبیت خود را از مردم دارم.به نظر من مبنا و ملاک کار مردم هستند. اگر مردم منِ علی نادی را دوست داشته باشند کافی است. سعی کردم تا برای کشورم مفید باشم. امیدوارم این طور بوده باشد.

 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا