“ندا آقاسلطان” والنسیا را بشناسید+عکس

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ عده‌ای در داخل با طرح شعار دروغین “تقلب” و باخط گیری از مستکبرین جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل به نظام اسلامی خدشه وارد کردند و آراء مردم را باطل خواندند.

در فتنه ۸۸ سلطنت طلب‌ها، منافقین، بهائیان و هرکس که با نظام اسلامی مخالف بود به مقابله با نظام با بکارگیری از هر ابزاری پرداختند.

یکی از پروژه هایی که در دستور کار آشوبگران قرار داشت سناریوی “کشته سازی و یا شهید سازی  برای جنبش” بود که در انتها منجر به متهم شدن نظام می‌شد.

ندا آقا سلطان یکی از مصادیق مطرح در سناریوی کشته سازی، بود که تا مدت ها مورد استفاده اغتشاش گران و سران فتنه قرار گرفت تا به کمک آن امنیت ملی را برهم بزنند و نظام را متهم به قتل کنند، بر همین اساس دشمنان نظام به ویژه آمریکا با مانور دادن بر روی این مسئله تا مدت‌ها از این اتفاق بهره تبلیغاتی بردند و سعی کردند نظام و نیروهای انتظامی‌ آن را افرادی جانی و قاتل و آشوبگران را افرادی مظلوم جلوه دهند.

تصاویر و عکس‌های ندا آقا سلطان بلافاصله در سایت‌ها و رسانه‌های خبری مختلف در سراسر جهان به عنوان نمادی از کشته شدگان درگیری‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران منتشر شد. .باراک اوبامابا دیدن فیلم او در کلخ سفید، به خبرنگاران گفت که دیدن این فیلم «مایه دل‌شکستگی» است.

او افزود «ما زنان شجاعی را مشاهده کرده‌ایم که در برابر سبعیت و تهدیدها ایستادگی کرده‌اند، و تصویر آزاردهنده زنی را دیده‌ایم که در خیابان تا حد مرگ خونریزی کرد.» و این در حالی بود که برای چندین روز شبکه‌های تلویزیونی آمریکا به طور دائم تصاویر ویدیویی لحظه جان دادن ندا آقاسلطان را پخش نمودند.

اما بعد از بررسی زوایای پنهان کلیپ منتشر شده از زمان شلیک گلوله به ندا آقا سلطان تا تصاویر بعد از کشته شدن وی مشخص شد که دست‌های پنهانی‌ وجود دارد و شلیک گلوله از سوی افرادی غیر از نیروهای نظامی و امنیتی بوده بلکه از سوی خود آشوبگران در راستای رسیدن به هدف کشته سازی بوده است.

در حال حاضر باتوجه به ناآرامی‌ها در کشور ونزوئلا و دخالت بیگانگان در این مسئله، برخی شباهت‌ها از این درگیری ها با درگیری های حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ در ایران قابل لمس است. دخالت‌های آمریکا به عنوان مدعی العموم بازهم نمایانگر شده‌ و با کمی دقت می‌توان تاثیر آمریکایی‌ها در دامن زدن به این ناآرامی‌ها را ملاحظه کرد همانطور که با تشویق آشوبگران در ایران آنان را به مقابله با نظام واداشتند.

در همین راستا در ادامه پروژه‌ای کشته سازی، دختری، همانند سناریوی قتل ندا آقا‌سلطان در شهر والنسیا در ونزوئلا کشته شده و تصاویر آن در بسیاری از سایت‌ها و رسانه‌ها برای بهره‌برداری‌های تبلیغاتی منتشر شده است.

در این تصاویر منتشر شده به نوعی تلاش‌هایی صورت گرفته تا این فرد به عنوان نماد کشته‌شدگان حوادث از سوی مخالفان مطرح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا