اعتراف جالب اکبر اعلمی؛

حضور هر یک از افرادی مثل کوثری، توکلی و مصباحی‌مقدم به ۱۰ نفر از افراد بی‌ریشه و ابن‌الوقتی لیست امید تهران شرف داشت!

بصیر، به نقل از زیتون، اکبر اعلمی در کانال تلگرامی خود از نحوه ی انتخاب مردم تهران ابراز خرسندی کرد اما تعریض اساسی به کیفیت این انتخاب زد.

البته وی در کنار این انتقاد به دلایل انتخاب تهران و ادامه ی این روند پرداخت که این امر فرصتی مجزا برای بررسی می طلبد.

اعلمی در بخشی از این تعریض نوشت:برکسی پوشیده نیست که اینجانب با برخی گرایشات سیاسی «احمد توکلی» نماینده تهران و بعضی از رفتارهای او زاویه جدی دارم. وی جز کسانی بود که در مجلس هفتم مانع از به حدنصاب رسیدن طرح های اینجانب نظیر سوال از رئیس جمهور، تحقیق و تفحص از هزینه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری و نیز تحقیق و تفحص از هزینه های فاقد سند شهردار تهران در دوره احمدی نژاد شد. همچنین بنده با پاره ای از وابستگی ها و رویکرد و مواضع سیاسی «اسماعیل کوثری» جانباز و فرمانده اسبق لشگر ۲۷ محمد رسول الله و جانشین تیپ ۲۰ زرهی رمضان و همین طور «مصباحی مقدم»؛ دیگر نماینده تهران در مجلس نهم اختلاف نظر دارم و از این سه بخاطر سکوتشان در برابر نقض حقوق شهروندی و اجتماعی و حق کشی های شورای نگهبان و ردصلاحیت های فله ای و غیرقانونی این نهاد در ادوار مختلف بویژه دهمین دوره انتخابات مجلس بشدت گلایه مندم.

وی افزود:بااین وصف حضور امثال آنها را در مجلس در کنار اصلاح طلبان و تحول خواهان واقعی و لازم می دانم و براین باورم که هریک از آنها به ده نفر از افراد بی ریشه و ابن الوقتی که در هردوره به اقتضای شرایط زمانی تغییر موضع داده و متاسفانه حتی بعضا از طریق لیست موسوم به امید به مجلس هم راه یافته اند شرف دارند و به حال کشور و مردم مفیدترند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا