وقتی دشمن ایران دوست خوب هاشمی وخاتمی می شود!

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سیدمحمد موسوی بجنوردی در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای آرمان و در پاسخ این سوال که موضع مجمع درباره سوریه چیست، می‌گوید: ببینید ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. ما در ماجرای سوریه گیر کرده‌ایم.(!) القاعده و… این طرف هستند و رسما با شیعه بد هستند. الان عربستان و قطر پول بی‌حساب می‌دهند. برادر عبدالله آدم کثیفی است، خود عبدالله با ما به ویژه! آقای هاشمی و خاتمی خیلی خوب است.

موسوی بجنوردی در عین حال اشاره‌ای به این حقیقت نکرد که ملک عبدالله دوست خوب آقای هاشمی و خاتمی (قاتل مردم سوریه و بحرین و یمن و عراق)، پیش از این با هشدار درباره بیداری اسلامی گفته که سر مار در ایران است و باید سر مار را کوبید.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید اصلاح‌طلبان در دور بعدی از روحانی حمایت کنند یا خیر، گفت: اگر ایشان به وعده‌های خود پایبند بماند و آنها را عملیاتی کند، اصلاح‌طلبان در کنارش خواهند ماند؛ باید دولت دلسوزان را حفظ کند و نباید آدم‌های مغرور در دولت نفوذ کنند.

وی درباره اظهارات قبلی‌اش مبنی بر کناره‌گیری از سیاست اظهار داشت: من زمانی که افراد دیگر سر کار بودند، عصبانی شدم و این جمله را گفتم؛ یعنی چه سیاست را کنار بگذاریم؟

موسوی بجنوردی همچنین درباره داماد خود سیدحسن خمینی می‌گوید: هر کجا برود من هم می‌روم. همین جمعه رفتیم اسلامشهر و با خانواده شهید دیدار کردیم. همه جا با او هستیم. ما آیت‌الله هستیم اما به دنبال او می‌رویم و با او نماز می‌خوانیم. او را ترویج می‌کنم چون می‌دانم ترویج او، ترویج امام است. خودش هم آدم بسیار قابلی است.

عضو مجمع روحانیون درباره بحث مشروعیت و مقبولیت و ماجرای سقیفه معتقد است: مردم روز عید غدیر با علی(ع) بیعت کردند اما متاسفانه کودتا کردند. مسئله سقیفه، کودتا بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا