با تمام وجود تحقق ندای «مرگ بر آمریکا» ایرانی‌ها را خواستارم / آمریکایی‌ها ذهن مردم دنیا را علیه ایران شستشو می‌دهند

 

 

 

 

 

 

                  به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، مرضیه هاشمی در نشست «مرز گمشده» که شب گذشته با حضور مسئولان  و دانشجویان دانشگاه ایلام در سالن آیت الله حیدری برگزار شد، گفت: در کلیساهای کشور آمریکا، نقشه جهان با دو رنگ سیاه و سفید به تصویر کشیده شده است و اینگونه به مردم القا می شود ممالکی که رنگشان سیاه است دین ندارند؛ این یک خطر بزرگ برای ایالات متحده محسوب می شود.

 

وی افزود: تمام مردم آمریکا موظف هستند که دین مسیحیت را در جهان اشاعه دهند. در این نقشه، رنگ ایران سیاه است.
 

مجری مسلمان پرس تی وی ادامه داد: من یک آمریکایی هستم، آن هنگام که مردم ایران ندای مرگ بر آمریکا را سر می دهند با تمام وجود تحقق این آرزو را از خداوند خواستارم، زیرا دولت و قوه قانونگذار این کشور مجری فرامین شیطان هستند.

هاشمی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در بیداری دینی در سراسر جهان است، اذعان داشت: اسلام، دموکراسی، مردم سالاری دینی، وقوع انقلاب از دل دیکتاتوری، آزادی و آزادگی مهمترین ویژگی های قیام مردم ایران است.
 

وی با اشاره به جوسازی های مخربانه آمریکا علیه ایران تصریح کرد: دولت متخاصم ایالات متحده با استفاده از قدرت رسانه و بر اساس نیازسنجی لابی های صهیونیست، اقدام به انتشار اخباری علیه ایران در جهان می کنند که واقعیت ندارد، سیاستی که رسانه های آمریکا علیه جمهوری اسلامی در پیش گرفته اند انتشار اطلاعاتی دروغین و گنجاندن مطالبی کذب به صورت روزانه در مشروح اخبار است، این سردمداران ذهن مردم دنیا را علیه جمهوری اسلامی شستشو می دهند.

این تازه مسلمان آمریکایی جنگ نرم ایالت متحده را علیه اسلام اینگونه عنوان کرد: نمایش تصاویری از قتل، کشتار، خونریزی، تجاوز توسط سلفی های افراطی که همنوعان خود را سر می برند، در شبکه های آمریکایی و مخابره آن به خانه های تمام مردم جهان، سردمداران شیطان صفت آمریکا را به مقاصدشان نزدیک تر می کند. تحجر، عقب ماندگی، بی قانونی، هرج و مرج، آشوب و بادیه نشنی تصوری است که رسانه های غربی در ذهن مردم سراسر جهان القا کرده اند.
 

هاشمی  گفت: تبعیض های نژادی، بی قانونی، بردگی و استثمار در ایالات متحده بیداد می کند، دولتمردان این کشور حتی به مردم خودشان نیز رحم نمی کنند.

وی اذعان داشت: هرگز فراموش نخواهم کرد که بعد از حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، مردم نوع دوست کشور ایران با وجود متحمل شدن هشت سال جنگ از سوی دولت بعث عراق، برای مردم این کشور غذا و دارو ارسال می کردند.

این مسلمان آمریکایی حجاب در اسلام را مهمترین جاذبه برای زنان غیرمسلمانان آمریکایی دانست و گفت: حفظ ظاهر از نگاه های شهوت پرستانه مردان یکی از مهمترین دلایل زنان غربی برای گرویدن به اسلام است، حجاب دریچه ای برای ایمان به دین خاتم النبیین می باشد که عدالت را برقرار می کند و سبب آرامش روح می شود.

هاشمی  افزود: ریشه و شاکله حجاب صرفا متعلق به اسلام نیست، بلکه در تمام ادیان و مذاهب الهی مانند یهودیت و مسیحیت «چادر» تن پوشی عمومی و لباسی مقبول به شمار می رود.
 

مجری مسلمان پرس تی وی خطاب به جوانان گفت: امنیتی که در کشور ایران وجود دارد بسیار باارزش است، هر روز خداوند را شکر کنید که در کشور اسلامی ایران زندگی می کنید، لازمه ارتباط با جهان خارج و اشاعه مبانی فکری اسلامی- ایران، فراگیری زبان انگلیسی و ارتقا معلومات عمومی است، با دانشجویان کشورهای مختلف ارتیاط برقرار کنید و در راستای ترویج دین اسلام از هیچ کوششی فروگذاری نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا