اعزام ۵ هزار دانشجوی مازندرانی به راهیان نور / بازدید زائران از یادمان هفت تپه

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران درباره اعزام کاروان های راهیان نور مازندران گفت : امسال طبق برنامه ریزی های انجام شده ۲۹هزار نفر در غالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند که از این تعداد پنج هزار نفر دانشجو هستند.

شاهچراغی زمان اعزام کاروان ها را از تاریخ ۲۸ بهمن  تا  ۱۵ فروردین سال ۹۳ اعلام کرد و افزود : دو اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر برای اسکان زائرانی که از استان مازندران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند آماده و تجهیز شده اند.

سردار شاهچراغی گفت : زائرین عزیز پنج روز از یادمان ها و مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد و عطر وجود شهدا را استشمام خواهند کرد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد : امسال علاوه بر بازدید از یادمان ها ، برنامه های متنوع فرهنگی در محل اردوگاه خرمشهر مانند برپایی نمایشگاه پیش بینی شده است که امیدواریم برنامه های امسال از سال گذشته بهتر باشد.

سید محمد تقی شاهچراغی گفت : برنامه خیلی خوبی که امسال در نظر داریم احیای یادمانهای هفت تپه برای زائران عمومی است که دوستان ما در لشکر ۲۵ کربلا قبول زحمت کردند ،  تا زائرین ما امسال بتوانند از هفت تپه که با فرهنگ مردم مازندران اجین شده و سابقه ی دفاع مقدس مردم مازندران عمدتا در آن سرزمین رقم خورده است  آشنا شوند.

سردار شاهچراغی افزود : ستاد استانی راهیان نور برگزار شده و هماهنگی های لازم و همه ی پیش بینی های ایمنی وامنیتی انجام شده است و استاندار مازندران هم دستورات با تاکیدات لازم را ابلاغ کرده اند و همچنین در برخی از شهرها ستادهای شهرستانی برگزار و دیگر شهرستانها نیز درحال برگزاری هستند  و ان شاءالله امیدواریم که مشکل خاصی برای اعزام و بهره مندی مردم از مناطق جنگی وجود نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا