“معراجی ها” به داد گیشه رسید

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، معراجی ها آخرین ساخته مسعود ده نمکی که در جشنواره فجر نیز حضور داشت در نوبت اکران سینما ها قرار گرفته است و چند روزی است گیشه های زمستان زده را بهاری کرده است.
علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران که مسئول پخش “معراجی ها” نیز است از فروش بسیار خوب معراجی ها خبر داد و گفت:فروش این فیلم در زمان کوتاه اکران عمومی آن بسیار خوب بوده و آمار بسیار رضایت بخش بوده است.
وی در ادامه از اکران گسترده تر این فیلم خبر داد و گفت: معراجی ها تا امروز در چهار سینما اکران شده است ولی از فردا(سه شنبه) قرار است بین هفتاد یا هشتاد سینما اکران شود.
سرتیپی از مشخص نبودن نمایش این فیلم به صورت سریال خبر داد و گفت: اکران این فیلم در ایام نوروز نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به موفقیت سال های گذشته فیلم های مسعود ده نمکی گفت: فیلم های ده نمکی همیشه توانسته است گیشه را جمع کند و این فیلم با هر موضوع توانسته است به داد گیشه سینماها برسد.
علی سرتیپی مدیر عامل فیلمیران که پخش چند فیلم جشنواره فجر را به عهده دارد درباره اکران فیلم “عصبانی نیستم” نیز گفت:
هر فیلمی که پروانه ساخت و پروانه نمایش گرفته باشد می تواند اکران شود و مانعی برای اکران این فیلم نیز وجود ندارد.
لازم به ذکر است که تهیه کننده فیلم، فیلمنامه «عصبانی نیستم» را برای دریافت مجوز به مسئولان پروانه ساخت در دولت قبل ارائه داده بود که این فیلمنامه پس از چند اصلاحیه و اعمال آن از سوی تهیه کننده موفق به دریافت پروانه ساخت شد.
با این حال تهیه کننده فیلم که کارگردانی آن را هم برعهده دارد علیرغم اصلاح فیلمنامه مصوب، هیچ یک از موارد اصلاحی را در فیلم اعمال نکرد و علاوه بر آن موارد دیگری را نیز به آن اضافه نمود و این بدان معنی است که اساسا این فیلم غیرقانونی تولید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا