فرمانده سپاه کربلای مازندران

مدل حکومتی ولایت فقیه در دنیا بی نظیر است

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا مازندران بعدازظهر امروز در جلسه تودیع و معرفه فرمانده سپاه نور اظهار داشت: وقتی به تاریخ می نگریم یکی از مواردی که کاملا مشهود است اینکه انسانها منشاء تولید قدرت هستند تنها دوره ای که مردم با این وسعت هم به جهت زمانی و هم به جهت جغرافیایی توانستند منشاء تولید قدرت باشند انقلاب اسلامی است.

سردار شاهچراغی افزود: انقلاب اسلامی نشان داد که مردم با اختیار و اراده خود قدرت را در اختیار رهبر قرار دادند و امام خمینی این قدرت را در بستر اسلام در بستر اسلام نهاد و انقلاب اسلامی شکل گرفت و در حال حاضر هم با درایت های رهبری در حال استمرار است.

وی با بیان اینکه تربیت عنصر اصلی قدرت است، ادامه داد:اگر تربیت درست انجام گیرد باعث می شود که قدرت تولید شده در مسیر درست انجام گیرد و در مسیر جبهه حق قرار گیرداین نشان می دهد که مردم ما به جهت سابقه دینی و هویت اسلامی که باعث تربیت والای آنان شد ،در رکاب فرزند عزیز زهرا حضرت امام(ره)قرار بگیرند وانقلاب اسلامی را به سرانجام برسانند و به راحتی هم از جوانان و فرزندانشان در دوران دفاع مقدس بگذرند تا این انقلاب مسیر خودش را ادامه دهد.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: این قدرت طوری در اختیار رهبر یعنی ولایت فقیه قرار گرفت که این مدل حکومتی در دنیا بی نظیر کرده است و آثار فکری، معنوی، افکار و انگیزه هایش به سرعت در جهان گسترش پیدا کرد.

وی عنوان داشت: سوالی که در اینجا مطرح است اینکه تولید قدرت در جبهه حق بر چه مبنایی است و به چه واسطه؟ قابل ذکر است که بگوییم عنصر اصلی که قدرت را در جبهه حق قرار می دهد تربیت است،اگر تربیت بر مدار دین شکل گرفته باشد آنگاه قدرت تولید شده در اختیار جبهه حق قرار می گیرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: مردم ما به واسطه سابقه انقلابی،دینی،داشتن حب اهل بیت مخصوصا سیدالشهداء توانستند به ندای امام لبیک گویند و چنین انقلابی در سطح جهان خلق کنند و بعد از آن هم در طول دفاع مقدس دویست هزار شهید تقدیم این نظام کردند.همین ویژگی مردم ایران بود که امام خمینی فرمودند”مردم ما از مردم زمان پیامبر(ص) بهترند.” همه خوبیها در وجود نازنین پیامبر بود اما مردم زمانشان کوتاهی کردند.

وی خاطرنشان ساخت:عنصر و منشأ اصلی این قدرت تربیت اسلامی است و تربیت عنصر تطمیع و تأثیرگذار قدرت در هرجامعه ای خصوصاً جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان از زحمات سرهنگ توکلی فرمانده سابق سپاه شهرستان نور تقدیر و حکم سرهنگ محمودی به وی تقدیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا