فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) شهرستان فریدونکنار خبر داد

اجرای کامل ۹۵ درصد از برنامه های ابلاغی سال ۹۲

 

 

 

به گزارش بصیر، مصطفی آزادی کناری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: ۵ درصد برنامه های مانده حوزه می بایستی از طریق استان یا مرکز اجرایی می شد.

 

وی با بیان اینکه درصدد تشکیل پایگاه ویژه امام حسین در شهر فریدونکنار هستیم، تصریح کرد: این پایگاه زیرمجموعه گردان امام حسین می شود تا نیروهای گردان به صورت ۱۰۰ درصدی سازماندهی و تکمیل شوند.

 DSCN8179

20140211_095040

 

آزادی با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا قبل از پایان سال کلنگ سوله ورزشی صالحین را به زمین بزنیم، اذعان داشت: ۱۸۰ نفر در قالب ۴ کاروان از این حوزه به کربلای ایران در قالب راهیان نور اعزام می شوند و بر اساس آمار سال گذشته پیش بینی ما این است که امسال نیز ۱۰۰ نفر با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

DSCF5841

 

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد (ص) فریدونکنار به تشریح عملکرد این حوزه در دهه مبارک فجر پرداخت و یادآور شد: فضاسازی پایگاه های تابعه، مساجد و معابر عمومی، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، چاپ و توزیع نشریه ندای صیاد، پخش فیلم عمار، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی و غبارروی گلزار شهدا برخی از عناوین برنامه های اجرایی بوده است.

IMG_1269

 

 

وی افزود: برگزاری زیارت عاشورا، دعای ندبه، دعای توسل، دعای کمیل، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، بیان خاطرات توسط پیشکسوتان بسیجی، حضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای گشت شبانه از دیگر عملکرد های این حوزه در این دهه مبارک بوده است.

 

آزادی از برگزاری مسابقه فوتسال جام ولایت خبر داد و عنوان داشت: برگزاری مسابقه والیبال، تیراندازی، دارت، طناب کشی و همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های ورزشی این حوزه در دهه مبارک فجر سال جاری بوده است.

IMG_2419

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا