بازدید فرمانده سپاه فریدونکنار از پایگاه خبری بصیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار به همراه ابوالقاسم فرجی فرمانده حوزه بسیج اصناف از پایگاه خبری بصیر شهرستان فریدونکنار دیدن کردند.

افزایش بصیرت ملت با پایگاه خبری بصیر/ رسالت پایگاه خبری بصیر در امتداد رسالت شهدا

فرمانده سپاه فریدونکنار در این دیدار ضمن تقدیر از پایگاه خبری بصیر به جهت انعکاس اخبار شهرستان در سطح استان و کشور، اظهار داشت: تمام ملت نیازمند به یک پایگاه اطلاع رسانی هستند که صداقت، واقعیت و کرامت انسانی را مطرح کنند.

DSCN9581

میرشفیعی با بیان اینکه باید شخصیت و جایگاه اجتماعی آحاد ملت را حفظ کنید چرا که حفظ آبروی مسلمانها و مومنین مهمتر از انتشار یک خبر است اذعان داشت: وظیفه اخلاقی پایگاه خبری مجاب می کند که واقعیت ها را انتشار دهند و با حفظ تمام موارد ذکر شده این امور را در دستور کار خود قرار دهید.

وی ضمن تقدیر از حسینی مدیریت پایگاه خبری بصیر به جهت انتشار اخبار شهرستان در این پایگاه خبری، تصریح کرد: بصیر سایتی است که در شهرستان جایگاه خود را بدست آورده و استان و کشور نیز با نام آن آشنا هستند، امیدواریم این پایگاه خبری روز به روز ارتقا پیدا کند و موقعیت فرهنگی که متبرک به نام سردار شهید حاج حسین بصیر است در بصیرت افزایی آحاد ملت تلاش کند و این وظیفه مدیر سایت را دو سنگین تر می نماید.

فرمانده سپاه فریدونکنار تاکید کرد: زمانی ما می توانیم از انقلابمان دفاع کنیم که به موقع، با بصیرت و شناخت کافی عمل نمائیم و دوست و دشمن را بشناسیم و پایگاه اطلاع رسانی چون بصیر می تواند در بصیرت افزایی و معرفی دوست و دشمن برای آحاد ملت تاثیر گذار باشند.

میرشفیعی با بیان اینکه معرفی شهدا که توسط این سایت صورت می پذیرد بسیار تاثیر گذار است، گفت: در این پایگاه می توانید هر روز یک شهید را معرفی کنید و در این راه ما نیز می توانیم کمک کار شما باشیم.

رسالت بصیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب و انتقال به نسل جدید

سید احمد حسینی مدیر پایگاه خبری بصیر در این دیدار ضمن تقدیر از حضور میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار و فرجی فعال رسانه ای و فرمانده حوزه بسیج اصناف در این پایگاه به ارائه عملکرد این پایگاه خبری در شهرستان فریدونکنار پرداخت و اظهار داشت: پایگاه خبری بصیر بدور از هرگونه جانبداری و با رعایت امانت و صداقت در انتشار خبر به دنبال نشر آرمانهای نظام در سطح استان و شهرستان فریدونکنار می باشد و هرگز از هیچ حزب یا گروهی خط و جهت نمی گیرد.

DSCN9584

وی با بیان اینکه نقش رسانه در دنیای امروز و در تقابل با هجمه های ضد فرهنگی دشمن بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: از آنجائیکه استکبار فهمیده است تنها راه غلبه بر این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بین بردن بنیان خانواده و ایجاد هیجانات کاذب برای جوانان و نوجوانان به وسیله ابزار تبلیغاتی و رسانه های وابسته به خود می باشد نقش رسانه های داخلی اعم از تصویری، صوتی، مکتوب و مجازی پررنگ می گردد.

حسینی با اشاره به اینکه پایگاه خبری بصیر گوش شنوای مردم و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: تفاوتی نمی کند که رسانه مورد نظر متعلق به کدام حزب یا جناح سیاسی است، باید همه دست در دست هم دهیم و با حمایت و پشتیبانی از ولایت آرمانهای نظام را تبلیغ و راه شهدا را ادامه دهیم.

DSCN9586

مدیر پایگاه خبری بصیر در پایان از زحمات ابوالقاسم فرجی به جهت حمایت مادی و معنوی از پایگاه خبری بصیر تقدیر و تشکر نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا