اختصاصی/ معاون فرماندار فریدونکنار

فرهنگ مصرف به سوی غرب در حال پیشروی است/ لزوم یک حرکت عظیم فرهنگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الله عصمتی در جلسته ستاد بازسازی عتبات و عالیات فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ به اقتصاد و فرهنگ اظهار داشت: همه ما باید عزم خود را در جهت تحقق این فرموده رهبری به کار بندیم.

وی تصریح کرد: مدیریت جهادی مدنظر رهبری یعنی کارهایی که بدون بودجه و نیروی انسانی متخصص است بایدبر اساس اراده و با توانایی خود آنرا  به سرانجام برسانیم.

عصمتی با اشاره به اینکه رهبری در سنوات اخیر همواره اقتصاد را مبنای حرکت کشور در ابتدای سال برشمرده اند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه فرهنگ شکل گرفت و فرهنگ نیز با اقتصاد گره خورده است انقلابی که همواره مورد تهاجم دشمنان با تبلیغات وسیعی از سوی آنها روبرو بوده است.

معاون فرماندار فریدونکنار با اشاره بر اینکه فرهنگ مصرف در کشور به سوی غرب در حال پیشروی است، اذعان داشت: هنوز به این باور نرسیدیم که باید از تولیدات داخلی استفاده نمائیم، در جنگ نابرابر ۸ ساله در برابر ابرقدرتهای استکباری غرب قرار گرفتیم و آنها را شکست دادیم اما همچنان اصرار داریمکه از تولیدات خارجی استفاده کنیم و وسایل و اقلام تولید شده در داخل را مناسب مصرف خود نمی بینیم.

وی تاکید کرد: باید یک حرکت عظیم فرهنگی در کشور انجام دهیم تا فرهنگ اقتصادی در جامعه گسترش یابد، باید بدون اتکا به غرب و کشورهای اروپایی با اصل تعامل صحیح با کشورهای دنیا بر روی پای خود بایستیم و اقتصاد کشور را شکوفا نمائیم.

عصمتی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی یعنی از توان داخلی خود استفاده کنیم بر مبنای آن حرکت نمائیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همت مردم خداجوی و ولایی فریدونکنار و مدیران و مسئولین این شهرستان در تحقق سهمیه ابلاغی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان برای شهرستان فریدونکنار، گفت: هیچ خدمتی بهتر و بالاتر از خدمت به ائمه معصومین، ساخت حرم ائمه و امامزادگان بزرگوار نیست، ما این را یک فرصت می دانیم که ممکن است دیگر به سراغ ما نیاید.

معاون فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: امروز که در عرصه مدیریت قرار دارید باید نسبت به این امور به طور جدی ورود پیدا کنید چرا که در نهایت در مقابل این مسئولیت عظیم باید پاسخگو باشید.

وی در پایان با اشاره به اینکه این انتظار از مردم و مسئولین فریدونکنار ویژه تر از نقاط دیگر کشور است، اظهار داشت: فریدونکنار از گذشته تا کنون به قم مازندران معروف است و تدین در این شهرستان شهره خاص و عام است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا