برانکو:عظمت پرسپولیس را به چشم دیدم

بصیر،، برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی پرسپولیس و النصر عربستان اظهار داشت: پیروزی بسیار شیرینی بود و من امروز جوی را در ورزشگاه دیدم که فقط عظمت پرسپولیس را نشان می‌داد.

وی افزود: هواداران با حضور پرشورشان در ورزشگاه آزادی انرژی مثبتی به تیم انتقال دادند. امروز صبح در فرودگاه گفتم که همه باید دست به دست هم دهیم تا این بازی بسیار سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خوشحالم که هواداران به این حرف من توجه کردند.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از مربیان این تیم تأکید کرد: لازم می‌دانم به کادر فنی پرسپولیس به خاطر این برد باارزش خسته نباشید بگویم. در حال حاضر قصد دارم به رختکن تیم رفته و این برد را به مربیان پرسپولیس تبریک بگویم.

برانکو با بیان اینکه تماشاگران پرسپولیس بهترین تماشاگران دنیا هستند، گفت: بدون تردید این حرف را می‌زنم و واقعاً هیچ کجای دنیا تیمی چنین تماشاگران پرشوری ندارد. آنها امروز با کار بزرگ‌شان بیشترین بار را روی دوش بازیکنان گذاشتند و بازیکنان نیز از این امتحان سخت سربلند بیرون آمدند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نظری درباره حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد، یادآور شد: من همه بزرگان پرسپولیس از جمله عابدزاده، کریمی، باقری و … را روی سکوها دیدم و ملاحظه کردم که تماشاگران چطور به احترام آنها بلند شده و تشویق‌شان می‌کردند. همه این صحنه‌ها عظمت پرسپولیس را نشان می‌داد و بزرگی بازیکنانی که جوانی خود را در این تیم سپری کردند و حالا آنها به مانند هواداران قلب‌شان برای پرسپولیس می‌تپد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه در خصوص اینکه حضور پرشور تماشاگران چقدر در انگیزه او برای ادامه کار تأثیرگذار بوده است، گفت: من خیلی خوشحالم که این هواداران را پشت خودم و پرسپولیس می‌بینم و انشاءالله که با این تیم بتوانیم به موفقیت‌های بزرگ برسیم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا