اختصاصی/ معاون سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار مطرح کرد

لزوم کارهای زیربنای در تحقق منویات رهبری/ تحقق هر مدرسه یک حسینیه در فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید احمد میررمضانی در نشست صمیمی شورای هیئت های مذهبی با مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه بایستی در هر مدرسه یک هیئت با سازماندهی تشکیل شود، عنوان داشت: در گذشته نیز نشستی صورت گرفت اما به اهداف پیش بینی شده نرسیده ایم و تنها یک مدرسه داراری کد شد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در بحث برنامه های فرهنگی کارهای زیربنایی صورت بپذیرد و شاهد هر مدرسه یک حسینیه باشیم.

میررمضانی خاطرنشان کرد: تعامل بین سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش در راستای سیاست های سازمان در فعالیت های قرآنی، گفتمان دینی و برنامه های آموزشی کارنامه قابل توجهی به جای گذاشته است.

حجت الاسلام جانعلی پور رئیس شورای هیئت های مذهبی فریدونکنار نیز در این نشسیت با بیان اینکه مدرسه خانه دوم است، اذعان داشت: مدرسه بهترین مکان برای تربیت و آموزش فرزندان است و با ایجاد هیئت های مذهبی در مدارس بخش اعظمی از دغدغه های فرهنگی مدنظر رهبری مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر فضا را خالی کنیم دیگران جایگزین ما می شوند، عنوان داشت: با سیل هجمه های فرهنگی و برنامه های نرم افزاری وظیفه مسئولین فرهنگی سنگین تر از گذشته شده است.

رئیس شورای هیئت های مذهبی فریدونکنار با بیان اینکه در پرورش در کنار آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یادآور شد: زمانی مردم برای ترویج دین خدمت ما می رسیدند اما الان ما بایستی پیش قدم شویم و اولین گام این است که هیئت ها راشناسایی و ثبت کنیم.

سید علی محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار نیز با بیان اینکه اعتقاد شدیدی به کار تشکیلاتی داریم، اذعان داشت: بدون برنامه ریزی و سازماندهی نمی توانیم به اهداف برسیم، مطمئنا با برنامه ریزی سیاست های نظام و دغدغه های مقام عظمای ولایت با توجه به شعار امسال پاسخ مثبت داده می شود.

وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم تا قبل از پایان سال تحصیلی ۹۲-۹۳ مدارس متوسطه و هنرستانهای شهرستان فریدونکنار را دارای کد نمائیم، عنوان داشت: در گام بعدی ۲۱ مدرسه راهنمای شهری و روستایی در جهت ثبت و گرفتن کد اقدام خواهند د.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا