مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد:

تعامل با دنیا از سیاست‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران است

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در دبیرستان خوارزمی با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای هسته‌ای استفاده از انرژی‌های نوین را در آینده اجتناب‌ناپذیر دانسته و گفت: در آینده‌ای نزدیک، انرژی‌های نوین از جمله انرژی هسته‌ای جایگزین انرژی‌های فسیلی می‌شوند.

وی تصریح کرد: کشور ما نیز نمی‌خواهد از قافله کشورهای دارنده علوم جدید و استفاده کننده ازانرژی‌های نوین عقب بماند، بنابراین می‌خواهیم انرژی هسته‌ای را برای استفاده صلح‌آمیز و مفید در اختیار داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر تحریم استفاده از بمب اتم، اظهار داشت: ما در صدد هستیم که انرژی هسته‌ای را به صورت صلح‌آمیز در کنار تعامل با دنیا داشته باشیم چراکه تعامل با دنیا از سیاست‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: جهادگران عرصه دیپلماسی کشور ما تلاش کردند تا حقانیت ما را در جهان اثبات کنند که با تشکر از آنها امیدواریم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد یک توافق خوب باشیم.

وی اذعان داشت: با لغو تحریم‌ها نظم اقتصادی به کشور باز می‌شود و آرامش و امیدی که با تدبیر دولت به جامعه برگشته، تداوم پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا