اختصاصی/ رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

قهرمانی فریدونکنار در مسابقات دو میدانی مدارس استان

به گزارش بصیر، قهرمان کلیج در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: طی حکمی از سوی مهرداد وکیلیان رئیس هیات قایقرانی استان مازندران جمیله طهماسبی بعنوان مربی کانوپولو بانوان بزرگسالان استان منصوب شد.

وی تصریح کرد: همچنین طی حکمی از سوی مهرداد وکیلیان رئیس هیات قایقرانی استان مازندران حمید امامی فر بعنوان مشاور، مسئول کمیته قایقهای بادبانی و عضو هیات رئیسه هیات قایقرانی استان مازندران منصوب شد. 
کلیج خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی دوومیدانی مدارس استان از ۲۳ الی ۲۵ فروردین ماه به میزبانی شهرستان بابل با حضور ۸ تیم از استان برگزار شد که در پایان تیم بابل و فریدونکنار بطور مشترک به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی افزود:  در پایان نتایج بدست آمده رضا خطیبی از فریدونکنار در ماده ۸۰۰ متر اول و در ماده ۴۰۰ متر سوم و علیرضا عباسی از فریدونکنار در پرتاب وزنه و پرتاب توپ اول شدند. 

کلیج از صعود گروه کوهنوردی اوج و عبرت فریدونکنار به قله  ۲۰۰۰ متری مسیرشی لو امامزاده قاسم آمل سرپرستی علی نجاتبخش رئیس هیات کوهنوردی فریدونکنار خبر داد.

وی از  برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه دانش فریدونکنار خبر داد و یادآور شد: جلسه بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره باشگاه دانش در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه اولین جلسه کارگروه منطقه ۳ در سال ۱۳۹۳ به میزبانی فریدونکنار برگزار شد، گفت: قدمی معاونت فرهنگی و امور جوانان ، رضوی ریاست دانشکده تربیت بدنی ، قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار و جمعی از روسای ادارات شهرستانها در این جلسه حضور داشتند. 
کلیج ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین در این جلسه و با بیان مطالبی از جلسات گذشته و پیگریهای آن صحبت  نمودند که در ادامه تک تک روساء به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. 

 

وی با بیان اینکه از باشگاههای بدنسازی فریدونکنار نیز بازدید به عمل آوردیم، اذعان داشت: بطور سرزده از ۵ باشگاه بدنسازی پیکره ، کلاسیک ، جسم و اندیشه ، قصر و پهلوان دریا بازدید کردیم و پیگیر وضعیت بهداشتی امنیتی سالن بدنسازی، وضعیت بیمه ورزشی ورزشکاران و بیمه مسئولیت مدنی، پیگیری مجوز بهره برداری از باشگاه و دارابودن کارت مربیگری شدیم.

کلیج در ادامه از برگزاری جلسه هم افزایی هیئت بسکتبال در این شهرستان خبر داد و گفت: در هیئت بسکتبال پتانسیل بسیار بالاست و به همین دلیل به پای کار آمدیم تا این ورزش در فریدونکنار رونق گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار تاکید کرد: برای رشد این ورزش در این شهرستان باید کلاسهای مربیگری و داوری در این شهرستان به همراه مسابقات استانی و کشوری برگزار شود که لازمه آن در ابتدای امر یک هیئت رئیسه قوی و مسئولیت پذیر است.

کلیج اذعان داشت: بسکتبال تنها رشته آموزشی در سالن شهدای فریدونکنار است و بنابراین باید افراد علاقه مند را به این هیئت دعوت کنیم تا توانایی بیشتری را در این هیئت مشاهده نمائیم.

وی در پایان با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار حاضر در رقابت های لیگ برتر استان، یادآور شد: این تیم که در سال گذشته تا مرز صعود به لیگ کشور راه یافته بود در سال جاری با آمدن مرتضی عرب نژاد امیدوار است که انتظار چندین ساله مردم فریدونکنار را  برآورده سازد.

وی افزود: لازم به ذکر است که تمرینات تیم شهرداری برای شرکت در رقابتها در روزهای شنبهف یکشنبه و دوشنبه و با استعدادیابی  تست گیری پیگیری می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا