مشکل پخش تلویزیونی بازی‌های ایران در لیگ جهانی والیبال حل شد

به گزارش بصیربه نقل از خبرگزاری تسنیم، لیگ جهانی والیبال یکی از مهمترین‌ تورنمنت‌های فدراسیون جهانی والیبال است و به همین خاطر،‌ اهمیت زیادی برای FIVB دارد. برگزاری بدون نقص و با کیفیت و همچنین پخش تلویزیونی مناسب این رقابت‌ها،‌ تأثیر زیادی روی وجهه این تورنمنت در اذهان میلیون‌ها بیننده جهانی این رویداد دارد.

مدتی قبل، برگزار کنندگان لیگ جهانی اعلام و در واقع تهدید کردند که اگر ۸ تیم منتخب فدراسیون جهانی که تشکیل دهنده ۲ گروه ۴ تیمی و برتر لیگ جهانی هستند، نتوانند بازی‌های خود را به صورت HD پخش کنند به گروه پایین‌تر تبعید می‌شوند. از آن زمان نامه‌نگاری‌ها و پیگیری فدراسیون والیبال ایران از طریق مجلس شورای اسلامی و سازمان صدا و سیما شروع شد تا اینکه سرانجام صدا و سیما موظف به برطرف کردن این مشکل شد.

به تازگی خبر رسیده که این سازمان با فراهم کردن امکان ضبط و پخش HD بازی‌های ایران مقابل ایتالیا، برزیل و لهستان در لیگ جهانی والیبال،‌ تنها مشکل ایران در این تورنمنت دیدنی و با ارزش را برطرف کرده است. از آنجا که خرید و بسترسازی برای پخش HD یک رویداد ورزشی نیاز به هزینه سنگین و زمان نسبتا زیاد دارد، سازمان صدا و سیما با اجاره این تجهیزات‌، مشکل میزبانی ایران را  در لیگ جهانی را به طور موقت حل کرده است. 

انتهای پیام/ 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا