میزان خرید مردم تقریبا دوبرابر شد/۶ روز: ۲۳میلیارد تومان

به گزارش بصیر به نقل از خبرآنلاین، مدیر کمیته تسهیلات رفاهی و هماهنگی سازمان ها و نهادهای همکار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به تعداد تراکنش‌های بانکی توسط دستگاه‌های کارت‌خوان در نمایشگاه گفت: در ۶ روز نخست برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۶۰۰ هزار و ۵۳۳ تراکنش بانکی انجام شده است.

نیکنام حسین‌پور اظهار داشت: مبلغ تراکنش مالی صورت گرفته در این ۶ روز بالغ بر ۲۲۴ میلیارد و ۵۴۹ میلیون و ۱۹۸ هزار ریال می‌باشد.

وی ادامه داد: در ۶ روز نخست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۶ هزار و ۱۶۵ تراکنش با کارت صادرات، ۳۱۲ هزار و ۲۴۱ تراکنش با بن‌کارت و ۲۶۲ هزار و ۱۲۴ تراکنش با سایر کارت‌بانک‌های عضو شتاب انجام شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با مقایسه آمار تراکنش‌های بانکی ۶ روز اول بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با مدت مشابه در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته در ۶ روز اول نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴۵۸ هزار و ۷۱۲ تراکنش بانکی با مبلغی بالغ بر ۱۳۸ میلیارد و ۶۶۷ میلیون و ۶۵ هزار ریال صورت گرفته بود که این آمار در سال جاری در مدت مشابه به ۶۰۰ هزار و ۵۳۳ تراکنش بانکی با مبلغی بیش از ۲۲۴ میلیارد و ۵۴۹ میلیون و ۱۹۸ هزار ریال افزایش یافته است.

بنابراین گزارش حسین​پور همچنین گفت: در ۴ روز نخست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ هزار و ۸۸۶ وسیله نقلیه از پارکینگ‌های نمایشگاه استفاه کردند.

«نیکنام حسین‌پور» با اشاره به آمار تفکیکی پارک خودروها در پارکینگ‌های نمایشگاه کتاب ابزار کرد: در روز اول نمایشگاه ۳۳۰۰ خودروی شخصی، ۴۵۰ موتور سیکلت و ۱۳ اتوبوس از شهرستان‌ها، روز دوم ۳۷۰۰ خودروی شخصی، ۴۰۰ موتور سیکلت و ۱۹ اتوبوس از شهرستان‌ها، روز سوم ۶۷۰۰ خودروی شخصی، ۱۱۰۰ موتور سیکلت و ۲۸۴ اتوبوس از شهرستان‌ها و در روز چهارم ۴۳۰۰ خودروی شخصی، ۵۷۰ موتور سیکلت و ۱۵۰ اتوبوس از شهرستان‌ها از پارکینگ‌های نمایشگاه کتاب استفاده کردند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دهی ۵۰ اتوبوس در طول ساعات برگزاری نمایشگاه به منظور جابه جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از ۱۰ میدان اصلی شهر تهران عنوان کرد: این اتوبوس‌ها در روز اول ۱۰۴۹ نفر، روز دوم ۱۳۳۵ نفر، روز سوم ۳۰۰۰ و روز چهارم ۱۴۰۰ نفر را جابه جا کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا