مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خبر داد:

کسب رتبه نخست استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس از سوی معلم فریدونکناری

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، از کسب رتبه‌های عالی در جشنواره‌های مقطع ابتدایی استان مازندران، توسط فرهنگیان شهرستان فریدونکنار خبر داد.

وی اظهار کرد: معلمان فریدونکناری در جشنواره‌های مختلف مقطع ابتدایی استان مازندران درخشش بسیار خوبی داشته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: در جشنواره الگوهای برتر تدریس در پایه پنجم ابتدایی خانم رقیه رحمانی موفق به کسب رتبه نخست استان مازندران شد.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: در این جشنواره از پایه سوم، خانم فریبا شفیع و در پایه ی ششم جناب آقای یوسف عباسی موفق به کسب مقام دوم استان مازندران شدند.

وی افزود: فرهنگیان فریدونکنار همه ساله در جشنواره های مختلف حضور فعال و خوبی دارند که این موضوع در میان معلمان مقطع ابتدایی بیشتر نمود پیدا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار همچنین از کسب مقام دوم استان در بین شهرستان های استان مازندران در جشنواره درس پژوهی خبر داد و گفت: گروه خانم‌ها رقیه رحمانی، عالیه ناظران، فرحناز رضایی، عاطفه قربانی و سادات مهدوی نیز در جشنواره درس پژوهی موفق به کسب افتخار برای شهرستان فریدونکنار شده و به مقام دوم استان دست یافتند.

اسماعیل‌زاده افزود: از ۷۲۴ نیروی شاغل در آموزش و پرورش فریدونکنار در سال تحصیلی جاری، ۲۵۰نفر در مقطع ابتدایی مشغول به فعالیت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا