اطلاعيه فدراسيون فوتبال در مورد پيراهن تيم‌ملي

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، به نقل از روابط عمومي فدراسيون فوتبال، متن اطلاعيه فدراسيون در خصوص البسه تيم‌هاي ملي فوتبال که از سوي شرکت آل اشپورت تامين مي‌شود به شرح زير است:
 
فدراسيون فوتبال رضايت خود را از البسه هايي که شرکت آل اشپورت و روماريو اسپورت در اختيار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران براي حضور در جام جهاني گذاشته است، اعلام کرد.
 
در ادامه اطلاعيه فدراسيون فوتبال آمده است: فدراسيون فوتبال ايران نه در گذشته و نه هم اکنون مشکلي با اين شرکت نداشته است. در واقع البسه هايي که شرکت آل اشپورت و ماريو اسپورت در اختيار تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در جام جهاني قرار داده مشکلي نداشته و بازيکنان مي‌توانند پس از هر بازي پيراهن هاي خود را با بازيکنان تيم هاي مقابل تعويض کنند.
 
لازم به ذکر است، شرکت آل اشپورت مدت زمان زيادي است که با فدراسيون فوتبال همکاري داشته و تعهد دارد که چه در رقابتهاي جام‌جهاني و پس از آن پيراهن‌هاي تيم‌ملي فوتبال را تامين کند. شرکت آل اشپورت پيراهن تيم‌ملي فوتبال ايران را به گونه‌اي طراحي کرده که متمايز با دوره‌هاي قبل بوده و با درخواست فدراسيون فوتبال به موضوع زيست محيطي (اجتماعي) اشاره کرده و نقش يوزپلنگ ايراني را به زيبايي بر روي پيراهن تيم ملي فوتبال ايران طراحي کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا