فرماندار فریدونکنار:

به توریسم ورزشی در مازندران توجهی نشده است

بصیر، مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار نیز در جمع مسئولان و معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: در شرایطی هستیم که ورزش ما نیاز به بازسازی و اعتمادسازی دارد.

وی با اشاره به اینکه باید به دنبال ورزش پاک باشیم، گفت: یکی از عواملی که موجب بی‌اعتمادی می‌شود باندبازی و حاشیه‌سازی‌هایی است که از سوی برخی از رسانه‌ها، ورزشی‌ها و لیدرها صورت می‌گیرد.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه باید ورزش ارزان‌قیمت را نیز در کشور رواج دهیم، خاطرنشان کرد: باید به سمت و سوی ورزش سهل‌الوصول و رایگان برویم.

ابراهیمی افزود: پرداختن به روحیه معنویت و پهلوانی می‌تواند موجب افزایش اعتماد در ورزش شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود شبکه‌های مجازی در عصر مدرنیزه بحث جوانمردی و فتوت در حال کمرنگ شدن است، اظهار کرد: باید کاری کرد ورزش برای همه باشد و ورزش همگانی را رونق دهیم.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه ورزش همگانی تنها پیاده‌روی خانوادگی نیست، تصریح کرد: باید ورزش به صورت مستمر ادامه‌دار شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه باید بعد تبلیغی ورزش را جدی بگیریم، گفت: ورزش باید در عرصه‌های ملی و فراملی گسترش یابد و این خود قوی‌ترین رسانه است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با اضافه کردن جوانان به امر ورزش، نه تنها مشکلی را حل نکرد بلکه با موانع زیادی روبه‌رو شدیم، خاطرنشان کرد: در مازندران طلاق و بیکاری به یک فاجعه تبدیل شده است.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه باید در بحث جوانان به طور جدی ورود پیدا کنیم، اظهار کرد: باید در این زمینه تدبیر کرد و این تدبیر باید به صورت مدیریت بحران باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار اماکن ورزشی نیمه کاره در کشور داریم که حدود ۴۰ سال طول می‌کشد تا احداث آن به پایان برسد، اظهار کرد: با این بودجه اندک باید به بخش خصوصی اعتماد کرد و به هر طریقی مشکلات آنان را حل کنیم.

ابراهیمی افزود: به توریسم ورزشی نیز توجه شود و ورزش‌های آبی در مازندران را نیز جدی بگیرید چرا که در این بخش اقدامی صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا