۵ راهكار براي درآمدزايي در منزل

بصیر، اليوم السابع نوشت با بالا رفتن ميزان بيكاري و حقوق هايي كه با خرج خانوادها متناسب نيست بسياري از مردم از طريق اينترنت به دنبال شغل آزاد هستند. سايت “business insider” نوشت ۱۳ ميليون نفر با كار در اينترنت به دنبال كسب درآمد هستند و كار با اينترنت گزينه اي است كه بسياري از زناني كه براي مراقبت از فرزندانشان در خانه مي مانند آن را ترجيح مي دهند. اين سايت ۵ نوع كار را نام برد كه به تنهايي مي توانيد آن را انجام دهيد. 

 
 
 
 
۱٫ بازاريابي، شما مي توانيد براي يكي از شركت ها يا براي كالائي كه در منزل توليد مي كنيد تبليغات كنيد.
۲٫ آماده كردن غذاهاي هندي ، فرانسوي ، مكزيكي و فروش آن در اينترنت اما بايد تلاش كنيد تا غذايي كه تهيه مي كنيد از نوع خاصي باشد. 
۳٫ ترجمه يا نويسندگي و براي هر يك از اينها قيمت دقيقش را مشخص كنيد و مي توانيد نمونه هاي قبلي كارتان را در صفحه بگذاريد تا مردم با نمونه كار شما آشنا شوند. 
۴٫ پرستاران نيز مي توانند در خانه كار كنند بدون اينكه نياز به رفت و آمد به بيمارستان داشته باشند زيرا برخي از شركت هاي داروئي به پرستاراني نياز دارند تا تلفني يا از طريق پست الكترونيكي به پيام هاي بيماران پاسخ دهند. 
۵٫ اگر شما در برنامه ريزي مهارت داريد مي توانيد با دريافت هزينه مورد نياز از مردم ميز غذايي در رستوران برايشان رزرو كنيد يا با اسم آن فرد براي همسرش گل بفرستيد يا اينكه براي فرزندش تداركات جشن تولد را آماده كنيد. 
 
 
صدخبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا