اختصاصی/ در شام مبعث و در فریدونکنار

کلام وحی در مسجد فاطمه الزهرا(س) طنین انداز شد

IMAG0200

به گزارش بصیر، در این مراسم که به طور مستقیم از شبکه تبرستان نیز در حال پخش بود پس از تواشیح و قرائت قرآن از سوی برادر بسیجی محمد حسین ورزی نفر برتر قرائت دانش آموزی استان مازندران، مرتضی احمدی وفا قاری بین المللی کشور به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.

IMAG0190

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام آقاجانی نفر برتر طرح هجرت کشور و مدیر موسسه دارالقرآن فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: این مسجد در هرسال میزبان دو برنامه قرآنی است که یکی از آنها در ماه مبارک رمضان و برنامه دوم در شام بعثت پیامبر رحمت برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: این برنامه در شام مبعث از گستردگی بیشتری برخوردار است، چراکه هر ساله از قاریان برتر کشوری و بین المللی دعوت می کنیم و تا به امروز قرّایی چون حاج سعید طوسی، حاج آقا پناهی و حاج حامد شاکرنژاد به تلاوت پراختند.

آقاجانی ادامه داد: امسال نیز از قاری بین المللی مرتضی احمدی وفا دعوت نمودیم و این مراسم با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد، چرا که علاوه بر تبلیغات تلویزیونی، این مراسم به طور زنده از شبکه تبرستان نیز پخش گردید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر این است که فضای مسجد ما که مشهور به فضای قرآنی است یک جلای معنوی با صوت دلنشین قرآن برای ما ایجاد کند.

 

گفتنی است پایان این مراسم با مدح و مولودی پیامبرعظیم الشان اسلام و صرف شام همراه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا