آزادی برهنگی به نام کوروش به کام بوالهوسان

به گزارش بصیر، در روز های آخر بهار به سر می بریم و هوای نسبتاً گرم این روز ها نشانه های آغاز تابستانی گرم و طاقت فرسا بوده که این گرمی هوا اثرات فراوانی بر زندگی ما در شهرها می گذارد، از هجوم به کولرها تا حمله به خوردنی ها و نوشیدنی های خنک گرفته  تا بالا رفتن میزان شست وشوی بدن و البته لباس ها!

یکی از راه های خنک شدن و مقابله با گرمای این روزها کم کردن مقدار لباس است، پوشیدن لباس های کم، نازک با رنگ های سفید و روشن تا حد زیادی از گرمای این روزها و گرمازدگی جلوگیری می کند که پزشکان عزیز هم این توصیه ها را برای مقابله با گرمازدگی به مردم ارائه می دهند.

اما نکته قابل توجه در این میان سوء استفاده برخی از هنجارشکنان اجتماعی و افراد بی قید و بند از این توصیه های پزشکی و گرمای این روزهاست.

افرادی که به بهانه های مختلف به دنبال ترویج فرهنگ بی حجابی در جامعه هستند و گرمای این روزها نیز موتور محرکی برای آنان شده تا با لباس های زننده و حجاب بد جامعه اسلامی  را نسبت به ارزش های اسلامی بی تفاوت جلوه دهند.

البته برخی از افراد هم هستند که به دلیل نا آگاهی از دین و اثرات مثبت حجاب در جریان تبلیغات منفی ماهواره به دنبال تقلید از مد غربی هستند، ناخواسته به ترویج بدحجابی در جامعه و اهانت به خون شهدا کمک می کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که بعضاً در جامعه شاهد این هستیم دختران بدحجاب با ظاهری زننده در کنار مادران چادری و باحجاب خود در سطح خیابان ظاهر می شوند.

به راستی آیا آزادی واقعی زنان و دختران و یا حتی مردان در برهنگی است؟

آیا با برداشتن حجاب و عریان کردن بدن، زن به کمال آزادی خود دست یافته است؟

آیا زن با نشان دادن همان اندام (که باعث لذت بردن همسرش است) به دیگران  معنای واقعی آزادی را چشیده است؟

البته این نوع تعریف از آزادی یعنی برهنگی تعریف شده ی بسیاری از افراد بی قید و بندی است که فقط به دنبال هوس رانی و لذت بردن از رابطه هایی است که به دنبال همین بد حجابی ها شکل می گیرد.

متأسفانه این روز ها شاهد هستیم که غارتگران فرهنگ این کشور در کنار آزادی برهنگی در میان جوانان ما، این طرز فکر آن را منتسب به ادیانی مانند زرتشت و … می کنند و با پنهان شدن در پشت نام های بزرگی چون کوروش کبیر و … به دنبال هوس رانی های خویش هستند، در صورتی که اگر نگاهی به تصاویر کتیبه های به جای مانده از آن دوران بیاندازید به هیچ وجه برهنگی در آنها مشاهده نمی کنید حتی در میان مردان.

با کمال تاسف چند سالی است که اوضاع فرهنگی در شهرهای مازندران، خصوصاً وضعیت حجاب به معنای عام و خاصش رو به ابتذال گذاشته و همچنان در حال وخیم تر شدن است.

اما گویا مسئولان ذیربط در این شهر زندگی نمی کنند و یا مسیرشان جهت گشت و گذار و تفریح با خانواده محترم شان به تفرج گاه های شهرستان نیز نمی خورد تا اوضاع جامعه کمی دستشان بیاید!

متأسفانه باید اعتراف کرد که دیگر نباید هیچ امیدی به دستگاه های دولتی در برخورد با این هنجارشکنی ها داشت و این خود مردم هستند که باید به امر به معروف و نهی از منکر برخاسته و با تذکر لسانی از قبح شکنی این ناهنجاری ها جلوگیری کنند!

البته از دستگاه های مربوطه مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه که مجریان برنامه های فرهنگی در جامعه هستند، باید پرسید که با نزدیک شدن فصل گرما و حجوم بدحجابی به خیابان های شهر چه برنامه ای انجام داده اند؟

آیا نصب چندین بنر در خیابان های شهر در فرهنگ سازی حجاب در جامعه کافی است؟

چرا  در شهر شاهد برگزاری کارگاه های آموزشی تربیت فرزندان برای خانواده ها نیستیم؟

آیا تنها دستگاه های فوق مسئول حجاب جامعه هستند و خانواده ها هیچ مسئولیتی در این خصوص و امنیت اخلاقی فرزندان  خود ندارند؟

به راستی کدام یک از دستگاه های فوق مسئول حجاب جامعه هستند؟

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا