اجرای طرح ناجا در ارتفاعات پایتخت

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، سرهنگ محسن خانچرلی در تشریح خبر فوق اظهارداشت: در پی شکایت‌های متعدد شهروندان مبنی بر زورگیری و وقوع سرقت توسط سه زورگیر در محدوده بام تهران و ارتفاعات ولنجک، پلیس کوهستان محل‌های مزبور را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی به توزیع بروشورهای آموزشی و هشداری و نیز ارایه توصیه‌های ایمنی و انتظامی به شهروندان و کوهنوردان از سوی پلیس کوهستان اشاره کرد و افزود: ماموران این پلیس پس از شکایت سه جوان کوهنورد مبنی بر زورگیری از سوی سه سارق در همان محدوده با انجام گشت‌زنی در محدوده مورد نظر موفق شدند؛ سه متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به همدستی با یکدیگر در سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند؛ در بازرسی از آنها تعدادی تلفن همراه، وجه نقد، مقادیری طلا و جواهرات مسروقه کشف که پس از صورتجلسه به مالکانشان باز گردانده شد.

خانچرلی با اعلام اجرای طرح امنیت محله محور در محورهای کوهستانی و ارتفاعات شهر تهران توسط پلیس کوهستان پایتخت، به شهروندانی که برای تفریح و ورزش به ارتفاعات کوهستانی مراجعه می کنند، توصیه کرد: در صورت برخورد با مشکل موارد مذکور را با پلیس کوهستان و یا تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا