اختصاصی/ مدیر دارالقرآن سپاه ناحیه فریدونکنار

باید فرهنگ قرآنی در خانواده های مان نفوذ کند

DSCN6997

به گزارش بصیر، عیسی قربان نتاج در حاشیه مراسم شبی با قرآن در مسجد امام جعفر صادق که برای اولین بار توسط دارالقرآن سپاه ناحیه فریدونکنار برگزار شد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت:  هدف ما بر این بود که مجموعه ای از قاریان و توانمندان قرآنی را دور هم جمع کنیم و در راستای برنامه های قرآنی استفاده نمائیم.

وی تصریح کرد: جامعه دارالقران به دنبال ایجاد بنا نیست بلکه می خواهیم از داشته های خود استفاده بهینه کنیم و به دنبال هزینه های گزاف هم نیستیم می خواهیم قرآن در زندگی مان نفوذ کند و فقط به دنبال حفظ و قرائت نیستیم بلکه می خواهیم در حوزه های دیگری چون درمان، مشاوره خانواده و موارد دیگر نیز وارد شویم.

مدیر دارالقرآن سپاه ناحیه فریدونکنار ادامه داد: مراسم شبی با قرآن ادامه خواهد داشت اما باید ببینیم که گنجایش شهر به چه صورت خواهد بود و اشتیاق ها را باید بسنجیم.

قربان نتاج خاطرنشان کرد: در گروه خانواده، مشاوره، حفظ قرآن و تفاسیر قرآنی فعالیت می کنیم و باید ببینینم که این بحث تا چه حد در شهر تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری این مراسم در بعد روانی کار می کردیم، اظهار داشت: پیامهای قرآنی به همراه تفسیر آنرا پیامک می کردیم و استقبال خوبی هم شده بود، سپاه ناحیه امیدواریم در این رابطه هزینه کند و مطمئنا این عملیات روانی بیشتر از مجالس آنچنانی و هزینه دار تاثیر گذار تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا