«بی بی سی» برای لجن پراکنی علیه امام خمینی، دست به دامن «گنجی» شد

به گزارش بصیر، در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شبکه خاندان سلطنتی انگلیس (BBC) در برنامه پرگار، به موضوع “میراث آیت الله خمینی” با حضور “اکبر گنجی” و “محمود صدری” پرداخت.

اکبر گنجی که پیش از این بخاطر “انکار وحی در نزول قرآن” و همچنین “انکار وجود مبارک امام عصر” (عج الله تعالی فرجه الشریف)، توسط مراجع معظم تقلید “مرتد” شناخته شده بود، در این برنامه سعی داشت از منظر حقوق بشر و دموکراسی به تخریب جایگاه و منزلت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بپردازد.

 
وی با بیان مواردی خلاف واقع و وارد کردن اتهام سخیف دیکتاتوری به بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، به تخریب جایگاه ولایت فقیه پرداخت و گفت: «آقای (امام) خمینی فردی بود که برای حقوق بشر و دموکراسی ارزشی قائل نبود.»

 

گنجی با انتصاب جملات خلاف واقع به حضرت امام خمینی (ره) و تقطیع و چینش اصطلاحات و کلماتی از صحیفه نور اقدام به تحریفات آشکار سخنان امام و نشر اکاذیب نمود.

 

 

پرگار

 

گنجی که چندی پیش درباره امام خمینی (ره) گفته بود: «خمینی به موزه تاریخ پیوسته است»، نتوانست عصبانیت و ناراحتی خود را از شور و اشتیاق هر ساله ملت ایران و آزادگان جهان نسبت به برگزاری مراسم یادبود ارتحال فاتح قلوب مستضعفین و آزادگان عالم بپوشاند.

 

وی که در طول برنامه با ادبیاتی سخیف و توهین آمیز به بیان ادعاهای دروغ خود می پرداخت، با تلخ کامی به “کاریزماتیک” بودن رهبری و محبوبیت امام خمینی (ره) در میان آحاد مردم اعتراف کرد.

 
محمود صدری که کارشناس دیگر این برنامه بود، از جایگاه جامعه شناس به تحلیل شخصیت امام خمینی(ره) و رهبری ایشان پرداخت و سعی داشت تا سطح و جایگاه رهبری امام خمینی (ره) را همچون دیگر رهبران انقلاب های دنیا معرفی کند.

 

 

گنجی

 

 

وی با این ادعا که پس از جنبش سبز، گفتمان سیاسی ایران از امام خمینی (ره) عبور کرد، گفت: اینکه نخست وزیر سابق و رئیس مجلس سابق ایران (اشاره به موسوی و کروبی) در انتخابات ۸۸ سخن از تغییر و اصلاح قانون اساسی به میان آورده اند، نشان دهنده عبور از دستاورد ۳۰ ساله نظام (قانون اساسی) است و ما (!) آماده یک نظام جدید بدون “استبداد دینی” هستیم.

 
وی که همچون گنجی به رهبری کاریزماتیک امام خمینی (ره) اذعان داشت، در حالی ادعای گذار از دستاوردهای نظام اسلامی را مطرح کرد که هیچ اشاره ای به حضور میلیونی و بی نظیر مردم در “حماسه عظیم ۹ دی” سال ۸۸، نکرد.

 

 

صدری

 

خاطر نشان می سازیم که این برنامه (پرگار) تولید شده در شبکه دولتی انگلیس “بی بی سی”، در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در حالی به روی آنتن می رود که پیش بینی می شود در مراسم امسال بیش از دو میلیون نفر شرکت کنند.

 

هر ساله مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، علاوه بر مرقد مطهر ایشان در اقصی نقاط کشور و دیگر کشورهای جهان به صورت باشکوه برگزار می شود و محفل و مجمع مسلمانان و آزادی خواهان و حق طلبان است.

 
لازم به ذکر است بر اساس آمار اعلام شده از سوی ستاد برگزار کننده این مراسم، تعداد میهمانان خارجی شرکت کننده در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) به نسبت سال های گذشته بیشتر خواهد بود.

 

 

در پایان یادآور می شویم که به دلیل حفظ حرمت و جایگاه رفیع حضرت امام خمینی (ره) و  وارد نشدن جریحه به احساسات ملی و دینی ملت شریف ایران، به امام خمینی (ره) از انتشار عمده سخنان این مرتد فراری (اکبر گنجی)، پرهیز داریم و به همین دلیل از انتشار ویدیوی این برنامه خودداری می ورزیم.
 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا