حادثه ۱۵ خرداد جنایتی هولناک علیه مردم بی دفاع بود

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، مراسم سالگرد حضرت امام راحل و بزرگداشت  قیام ۱۵ خرداد شب گذشته در مصلی بهشهر با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج اسلامی برگزار شد.

قاضی عسگر در این مراسم طی سخنانی  گفت: امام با انقلاب اسلامی خط بطلانی بر سیاست های مختلف شرق و غرب کشید و با پیام تاریخی خود به گورباچف ابرقدرت شرق را تحقیر کرد و قدرت واقعی را به ایران اسلامی برگرداند.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج اسلامی گفت: با گذشت ۳۵ سال از انقلاب ۳۲ انتخابات پر شور در ایران اسلامی برگزار شد که نشانه استقلال ایران اسلامی است و اینکه رای مردم بر جامعه حاکم است و مردم در صحنه های مختلف اجتماعی صاحب نظر هستند.

قاضی عسگر با تاکید این موضوع که انقلاب اسلامی ما پس از گذشت ۳۵ سال قدرت بالنده و برتر منطقه است افزود: در تمامی جبهه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی رشد کرده ایم و امروز کشورهای مختلف منطقه از ایران اسلامی الگو برداری می کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، اسلام و آزادی صحیح را به مردم داد و بینش سیاسی آنها را بالا برد و با استفاده از ظرفیت زمان در جامعه بالندگی و اقتدار را به مردم داد.

وی ادامه داد: حادثه ۱۵ خرداد حادثه کم و کوچکی نبود بلکه جنایتی هولناک از سوی رژیم و ساواک علیه امام و مردم بی دفاع بود که با پایداری مردم منجر به پیروزی انقلاب شد.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه همه مردان و زنان جامعه ما باشد تا با اتحاد و ولایتمداری علاوه بر اقتدار جامعه، همواره پیرو راستین امام و رهبری و شهدا باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا