اختصاصی/ قابل توجه تعدادی از مدیران دولت جدید

دیروز! امروز؟

بصیر، ابوالقاسم فرجی/ در ۱۹ فروردین سال ۱۳۶۶ در جلسه فرمانده هان لشکر که با حضور محسن رضایی فرمانده وقت سپاه برگزار شد، رضایی رو به سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر ۲۵ کربلا می کند و می گوید که شما قرار بود جانشین تان را معرفی نمائید، چه شد؟ سردار قربانی که حاج بصیر را بدون اطلاع به همراه خودش به جلسه برده بود(چرا که حاج بصیر از گرفتن پست امتناع می کرد) گفت: جانشین من اینجا تشریف دارند و حاج بصیر را معرفی می نماید. در جلسه معارفه آن روز مثل امروز قالیچه و سکه رسم نبوده، یک دست لباس مقدس فرم سپاه را سردار رضایی به حاج بصیر تقدیم کرد، حاج بصیر این لباس را گرفت و از جلسه که خارج شد این لباس را به صورت گرفت و اشک می ریخت و حدود یک ماه پس از پذیرفت این مسئولیت در قله ماروت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

امروز ما برای گرفتن پست و مقام به هر دری می زنیم، نه تنها گریه نمی کنیم بلکه سور هم می دهیم! دیروز تمام سعی مان بر این بود که اگر ثوابی را انجام داده ایم به نام دیگران نوشته شود یعنی تمام تلاشمان این بود که کسی متوجه نشود که ثواب را ما انجام داده ایم اما امروز تمام تلاشمان این است که نام مان گم نشود، دیروز در پشت سنگرها می نشستیم و مناجات می خواندیمف امروز در پشت میزها به دنبال…..هستیم!!!

دیروز حتی مستحبات را برای رضای خدا انجام می دادیم امروز واجب خدا و حتی واجب الهی را آنطور که می خواهیم تفسیر می کنیم و صلاح بسیاری از امور را به دستورات و آیات الهی ترجح می دهیم.

اگر شهدا از ما بپرسند که بعد از ما شما چه کرده اید می گوئیم زرق و برق دنیا ما را محو خودش کرده است؟؟؟ آیا وقتی سخن از جنگ می شود دلمان برای خود تنگ می گردد؟؟؟

زمانی بسیجی شدن افتخار بود، مرحوم آیت الله مشکینی می فرمود: حاضرم عبادت تمام این سالهایم را با یک شب بسیجیان عوض کنم ، امام (ره) به بسیجیان که می رسیدند می فرمودند: من دست و بازوی شما بسیجیان را می بوسم و بر این بوسه افتخار می کنم و همواره دعا می کرد: خدایا مرا با بسیجیان محشور کن.

 ارزش بسیج و بسیجی به حفظ ارزش هاست، بسیج و بسیجی همچنان مایه افتخار و مباهات است، ارزش بسیج عوض نشده است ما هستیم که عوض شده ایم، مگر درب این مدرسه عشق و دانشگاهی که رزمندگان یک شبه به عقلانیت و عرفان می رسیدند بسته شد؟

 

خیر، درب این دانشگاه باز است، چشمان ما بسته شد، خدایمان بینایمان کن، سلام خدا بر شهیدان و سلام شهیدان بر شما، بیائید با دیدن عکس شهدا، عکس شهدا عمل نکنیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا