نماینده ولی فقیه در مازندران:

غفلت، بی‌تفاوتی و باری به هر جهت شدن، عامل کم‎کاری مسئولان/عدم پرداخت خسارت بحران برف غرب مازندران خجالت آور است

به گزارش بصیر به نقل از  بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در آیین پر فیض نماز جمعه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه بعد از ۲۵ سال رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، مردم هنوز داغدار از دست دادن رهبر خود هستند، اظهار داشت: ملت ایران ولایت‌مداری را در همه امور زندگی خود پیشه کردند.

وی با اشاره به سخنان رهبری به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل، افزود: رهبری سخنانش را در سه بخش فراز و نشیبها، توطئه‌ها و نارسایی‌های کشور برای مردم تشریح کردند.

طبرسی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه مردم ایران سیاسی نیستند، ادامه داد: انقلابی که در خود اختلافات داخلی داشته باشد از بین می‌رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران مردم کشور را پیرو ولایت فقیه دانست و گفت: رهبری فرمودند، «انقلاب اسلامی، انقلابی الهی است.»

وی با اشاره به اینکه هویت انقلاب اسلامی از روز مبعث، غدیر، عاشورا صادر شده است، تصریح کرد: همین عامل  سبب پیشرفت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

طبرسی با بیان اینکه دین اسلام سلیقه‌ای نیست، ادامه داد: زمانی موفقیم که دولت دینی داشته باشیم نه اینکه دین ما دولتی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران وحدت و ولایت‌مداری را مایه نجات جان مردم در نظام اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی با محوریت ولایت شکل گرفت.

امام جمعه ساری به حادثه سیل اخیر در برخی از شهرهای مازندران اشاره کرد و افزود: بعد از ۳۵ سال انقلاب اسلامی متاسفانه مسئولان به زیرساخت کشور توجه نداشتند.

وی علت بازدید معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهوری در مازندران را بازدید از مناطق سیل‌زده استان عنوان کرد و گفت: در دیدار با نوبخت بار دیگر مشکلات استان تکرار و بازگو شد.

طبرسی با اشاره به بیان مشکلات زیر ساختی مازندران به معاون رئیس جمهور، یادآور شد: خجالت‌آور است که هنوز خسارت بحران برف غرب مازندران به کشاورزان پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان با توجه به علت‌های مشخص شده در حوادث غیرمترقبه در مازندران به حل مشکلات بپردازند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان دلسوزند اما غفلت، بی‌تفاوتی و باری به هر جهت شدن سبب کم کاری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: خسارت‌های سیل اخیر مازندران احصا شد و معاون رئیس جمهوری نسبت به پرداخت خسارت و ارائه تسهیلات به کشاورزان باید اقدام کند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز جوان و با بیان اینکه به اشتغال و مسکن جوانان باید توجه جدی شود، گفت: دولت باید مشکل تورم و اشتغال جوانان را از پیش‌رو بردارد.

خجالت‌آور است که هنوز خسارت بحران برف غرب مازندران به کشاورزان پرداخت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا